Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe męskie

Cerruti Image EDT 

4,5 na 56 opinii
50% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,5 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 50% osób
  • 14 września 2008 o 21:14
    ładny ale
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    I pojawia sie problem, zapach bardzo ladny jednak kupilem go w polskiej perfumerii internetowej i ...po 30 min nic nie czuc. Nie wiem czy jest on po prostu taki nietrwaly czy trafilem na podrobke (z doswaidczenia wiem, ze bardzo czesto w polsce jestesmy raczeni produktami gorszymi jakosciowo niz klienci na Zachodzie) dlatego mam mieszane uczucia. Używam tego produktu od:miesiac Ilość zużytych opakowań:1-100ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 28 sierpnia 2008 o 18:24
    Świeżość ziół i traw
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Kupiłam go mojemu mężowi. Na początku tylko wyczuwa się owoce, ale nie słodkie, potem więcej ziół- trawy, lawenda i jakby anyż (coś ziołowego świeżego, a może to ten pieprz z jaśminem- dość ostra nuta), koniec bardziej delikatny, ale też z zielonym akcentem. Jeśli wersja kobieca Image kojarzy się z lasem, to męska- z przestrzenią pól i łąk. Używam tego produktu od:2 tygodni-mąż Ilość zużytych opakowań:początek 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • kuba222
    kuba222
    5 / 5
    14 kwietnia 2008 o 14:49
    pozytywne wibracje
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Od paru lat jest to zapach mojego meżczyzny, więc będzie to opinia chociażby z tego względu uzasadniona. Flakon: piękny i poręczny. Zapach: * zmienia się wraz z upływającym czasem, poczatkowo rześki, pobudzający, potem lekko pachnący trawą(?), bardzo subtelnie ale wyczuwalnie, na koniec pozostawia ciepły akcent; * wprawia w dobry nastój; * mimo wyczuwalnego zapachu nie męczy otoczenia; * dość trwały; * dla mnie, jako kobiety jest na"6". Mąż ciągle do niego wraca, pomimo doświadczeń "pośrodku". Ostatnio skusiłam się i kupiłam mężowi wodę toaletową D&G. No niestety w porównaniu z Cerutti wypada blado, taki nijaki, mydlany. Ale to już sprawa gustu.Używam tego produktu od: nie pamiętam dokładnie Ilość zużytych opakowań: 3 zużyte niestety doszczętnie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 25 stycznia 2005 o 9:43
    Uniwersalny ale wyjątkowy
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Trudno jest stworzyć coś świeżego, ale zarazem niepospolitego. Ten zapach jest pomimo swojej świeżości niebanalny i bardzo ciepły.Jest zaskakujący, biorąc pod uwagę, iż wiekszość odświeżających zapachów chłodzi. Cerruti jest pomimo swej świeżości cieplutki i taki blisko skóry. Orginalny, ale uniwersalny, zarówno na wieczór jak i na codzień. Nie znam mężczyzny, któremu by się nie spodobał, ale nie każdy go używa. Przez to jest wyjątkowy.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • kkml
    kkml
    5 / 5
    13 grudnia 2004 o 16:26
    Miłe zaskoczenie
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Spodziewałem sie jakiejś świerzutkiej cytrusowej wody, a tu prosze jakie zaskoczenie. Zapach jest naprawde wyjątkowy. Jak pisały panie odnośnie kobiecej wersji faktycznie czuje się w nim mokre liście. Mieszanka nut jest naprawde ciekawa, świerza ale nie cytrusowa. Bardziej ciepła, słodka i jesienna. Niebanalny i oryginalny zapach - gwarantuje, że ciężko trafić kogoś pachnącego Image'm Flakon - bardzo mi się podobaja te literki w dolnej części, ale jeszcze bardziej podoba mi się metalowe psikadełko ktore działa bardzo sprawnie.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.