Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane damskie

Jil Sander Jil EDP 

3,8 na 522 opinie
flame3 hity!
45% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,8 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 45% osób
Nasi użytkownicy zostawili 22 opinii dla tego produktu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie na ich podstawie:

  • Vanilla
    Vanilla
    4 / 5
    25 lutego 2016 o 12:00
    kopia wersji Manifesto
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Tak jak wspomniała Szarada Manifesto (a bardziej Manifesto L\'eclat) jest kopią Jil - kto nie poznał jeszcze Jil i być może nie pozna, bo z tego co widzę mi się udało ostatnio upolować ostatnią resztę istniejącą w polskim internecie - nie musi żałować, wystarczy , że powącha Manifesto L\'eclat - są niemalże identyczne. Jil pachnie słodkawo (pod koniec bardziej słodko), pikantnie i pieprznie (uwielbiam pieprz w perfumach). Dzięki czemu zapach wibruje, wierci. Nie jest absolutnie niemrawy, jest tańczący, żywy i wciąż pulsujący. Porównując go do Manifesto L\'eclat wypada oczywiście na niekorzyść, bo dość szybko osiada, staje się jednostajny (po jakimś czasie oczywiście, Manifesto L\'eclat mieni się różnymi barwami do samego końca jednak), ale wciąż pozostaje piękny i bardzo ciekawy. Szkoda, że już nie jest dostępny, bo to naprawdę bardzo sensowny zapach w swojej klasie. Używam tego produktu od: krótko Ilość zużytych opakowań: resztki w flakonie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Pat2345
    Pat2345
    3 / 5
    28 września 2013 o 15:06
    No mam. I co z tego...?
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Ależ ja polowałam na te perfumy - przypominało to przemyślaną akcję taktyczno-logistyczną, która zakończyła się sukcesem tj. własnym flakonem, pojemność 75. I... właściwie na tym powinnam zakończyć tę recenzję, bo całą akcję i napięcie zawarłam w pierwszym zdaniu. Sam zapach jest jakiś taki niemrawy (określenie zapożyczone od Mamy). Gdybym miała Jil zakwalifikować do jakiejś konkretnej kategorii zapachowej, to miała bym problem. Pierwsze słowo jakie przychodzi mi do głowy to "pudrowy". Postawiłabym go w tym samym rzędzie co Guerlain L\'Instant Magic, z zastrzeżeniem, że Jil adresowana jest do młodszego targetu. Dziwny to zapach, chociaż po reakcjach otoczenia wydaje m się, że może się podobać. Zwłaszcza tym kobietom, które lubią zapachy z kategorii słodkich. Dodam tylko, że twórcą zapachu jest Olivier Polge, autor m. in. La vie est belle Lancome, Flowerbomb V&R, Jimmy Choo by Jimmy Choo czy Miracle Forever Lancome. W każdym z tych zapachów czuć charakterystyczną nutę właściwą dla tego perfumiarza, który zdecydowanie lubuje się w słodkich kompozycjach. Jak dla mnie jednak żaden z ww. zapachów nie dorasta do pięt innemu "dziecku" Oliviera tj. Pure Poison Dior. Liczę, że Pan Polge po okresie eksperymentów z nutami gourmand wróci do źródła i zacznie tworzyć zapachy godne swojego nazwiska... Używam tego produktu od: 1,5 roku Ilość zużytych opakowań: 1 w trakcie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 31 sierpnia 2013 o 15:04
    Lot najwyższą klasą
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    To jest zapach sukcesu. Twardy, silny i zdecydowany, a jednak słodkie kwiaty w piękny sposób łamią te cechy. Uwielbiam go, bez względu na wszystko. Jest trwały, bardzo ładny i zasługuje na swoją cenę. Jest też łatwo dostępny, a prostota flakonu jest wielkim plusem. Nie widzę w nim żadnych negatywnych cech. Są i na dzień, i na wieczór. Sprawdzają się przez cały rok. Polecam. Używam tego produktu od: 3 lata Ilość zużytych opakowań: Dwa, 75ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 14 marca 2013 o 11:33
    Dyskretne kwiaty
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Wycofany zapach kreatorki mody słynącej z wysokiej jakości, minimalistycznych ubrań. Sam zapach delikatny, orzeźwiający i lekko słodki. Flakon nieciekawy. Czekamy na reedycję.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Szarada
    Szarada
    4 / 5
    29 stycznia 2013 o 11:41
    Manifesto YSL pojawiło się już w 2009!
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Na rynku pojawił się nowy zapach YSL - Manifesto. Nie ma go jeszcze w polskich perfumeriach, nie wiem zresztą skąd to opóźnienie. W każdym bądź razie Manifesto jest DOKŁADNĄ i WIERNĄ kopią Jil. Oczywiście nie odwrotnie, gdyż Jil EDP pojawiła się w 2009 roku. Niestety nie mogę tu jakoś bardzo rozgrzeszyć Jil, gdyż ona sama jest z kolei kopią złotego Emporio Armani. Ten sam rodzaj pudru, z tą różnicą, że Emporio jest bardziej wytrawne i metaliczne, a Jil jest słodsza, w związku z czym bardziej męczy przy globalnym noszeniu. Podobną nutę posiada jeszcze Heavenly Victoria\\\'s Secret i wiele innych perfum dostępnych na rynku. To skłania mnie do niewesołych rozmyślań, jak bardzo żenujący się stał rynek perfumiarski. Nie sposób już oczekiwać od jakiejkolwiek firmy, nawet z wieloletnią tradycją, żeby zaoferowała originalny koncept. Kopia kopii kopii.
    Produkt kupił/a w
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Zobacz także inne Wody perfumowane damskie

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.