Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Revlon Charlie White EDT 

3 na 525 opinii
flame5 hitów!
40% kupi ponownie

Porównaj ceny

E-Glamour.pl
Revlon Charlie White woda toaletowa 100 ml dla kobiet
19,70  zł
notino.pl
Revlon Charlie White woda toaletowa 100ml
21,00  zł
Hebe
Revlon Charlie White
53,90  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 40% osób
Nasi użytkownicy zostawili 25 opinii dla tego produktu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie na ich podstawie:

  • Isoadem
    Isoadem
    4 / 5
    20 września 2023 o 9:19
    Ukochany
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Ten zapach odkryłam przypadkiem. Pierwsze wrażenie było dosyć neutralne, ale przy drugim podejściu przekonałam się do niego. Zapach trochę nieoczywisty, nie nam wyspecjalizowanego nosa, zapach bardzo świeży z nutami kwiatowymi. Nie trzyma się długo, jednak po kilku użyciach na płaszcz w szafie czuć go dosyć intensywnie. Zawsze kupuję na promocjach, cena wyjściowa dosyć wysoka.
    Zalety:
    • Piękny zapach
    • Proste opakowanie
    • Duży i wydajny atomizer
    Wady:
    • Średnia trwałość
    • Wysoka wyjściowa cena
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • emma-e4
    emma-e4
    3 / 5
    16 września 2021 o 9:17
    a ja go lubię
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Czaiłam się na ten zapach od kilku lat, ale zawsze jest mnóstwo innych do wypróbowania. Jednak, 100ml w cenie kilkunastu złotych, dorzuciłam do koszyka przy okazji innych zakupów. Jest taki, jak się spodziewałam - dyskretny, świeży, czysty. Tak, może kojarzyć się z zapachem świeżego prania, wyprasowanej białej koszuli. Tak, jest w sumie nudny. To po prostu zapach czystości, świeżego powietrza na którym suszy się pranie. Jednak czasem właśnie taki zapach jest potrzebny - nieangażujący, nienarzucający się. Na szybkie wyjście na zakupy, do pracy. Jest w nim trochę nut męskich i właściwie mógłby to być uniseks. Mi to w ogóle nie przeszkadza, lubię uniseksy. Ten wyróżniałby się tym, że nie ma w nim nut typowo cytrusowych. Opis podaje, że to kompozycja białych kwiatów. Być może, ale nie wyobrażajcie go sobie jako typowo kwiatowego - są tu nuty morskie i drzewne. Wielbicielki kwiatowych kompozycji mogą być zawiedzione. Trwałość średnia, nie są to nuty, które będą się za nami ciągnąć cały dzień długim ogonem. Jednak, kiedy myślę, że nic już z niego nie zostało, to kiedy się poruszę, czuję, że dalej trochę pachnie. Na skórze znika po 2-3 godzinach, na włosach czuć go dłużej. Butelka typowa dla lat 90tych kiedy zapach powstał. Ja ją lubię, z wyjątkiem tego, że w moim egzemplarzu korek za każdym psiknięciem się przekręca i psik coraz to w inną stronę.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 3 marca 2021 o 21:36
    Ni to kwiaty, ni to ogórek ?
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    100 ml oryginalnej wody toaletowej za 15 zł ? To brzmi niesamowicie. Z opisu w internecie zapach wydawał mi się ideałem do pracy, bo delikatny i świeży. Jest świeży, ale ma coś z ogórka i w ogóle taki trochę zbyt męski jak dla mnie. Zużyłam cały flakon ( wymęczyłam ), nawet kilka osób pytało co to za zapach, bo niektórym się podobał. Ja jednak wolę faktycznie kwiatowe, ale kobiece zapachy, a ten taki nie jest. Byłam zmuszona zakupić podróżny atomizer , gdzie przelałam trochę tej wody i reaplikowałam ją podczas dnia.
    Zalety:
    • świeży zapach
    • tani ( 15zł w drogerii online )
    • wydajny
    Wady:
    • flakon nieporęczny i brzydki
    • trwałość
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • rerith
    rerith
    4 / 5
    11 stycznia 2021 o 20:39
    Chwila ulotna
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Nie wiem dlaczego, ale mam słabość do tego zapachu. Nie jest zbyt trwały i niestety dość szybko zanika, ale za to jest lekki, świeży i przyjemny. Bardziej na okres wiosenno-letni.
    Zalety:
    • lekki zapach
    Wady:
    • trwałość
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W marketplace Allegro, Amazon
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 25 czerwca 2019 o 0:43
    Ulubiony zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Na początku chciałam zaznaczyć, że mam obsesję na punkcie zapachów. I to przede wszystkim na sobie. Używałam wielu perfum, szukając własnego zapachu. Zwykle kończyło się na słodkich zapachach, bo te bardziej wytrwane były z kolei dla mnie za mocne. Dodatkowo - o ironio - nie znam się na zapachach. Tzn. jeżeli poznam skład, to nie będę w stanie poczuć ten zapach "w głowie". Ale są dwa zapachy, które umiem skojarzyć ze słowem: piżmo i sandałowiec/drzwo sadałowe. Wszędzie, gdzie je zobaczę w składzie zapachu - kupuję bez namysłu (jeżeli nie mogę wcześniej sprawdzić). Nie mniej jednak - nie trafiłam nigdy na zapach, który mi odpowiadał. Były ładne, ale w głowie miałam co innego i niestety nie mogłam trafić na TEN JEDYNY. Aż w końcu kupiałam trochę w ciemno Charlie White. W ciemno, bo był w promocji, a kupowałam przez Internet. I to było TO! To właśnie ten zapach miałam w głowie! I do dziś go używam. Może faktycznie nie pachnie zbyt długo, ale można sobie z tym poradzić :)
    Zalety:
    • zapach
    • pojemność
    • cena
    Wady:
    • dość szybko zanika.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.