Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Chopard Wish Pink Diamond EDT 

3,3 na 512 opinie
17% kupi ponownie

Porównaj ceny

E-Glamour.pl
Chopard Wish Pink woda perfumowana 75ml
60,94  zł
Superpharm
Chopard Pink Wish Woda toaletowa dla kobiet
75,99  zł
notino.pl
Chopard Wish Pink woda perfumowana 75ml
92,80  zł
izapachy.pl
Chopard Wish Pink woda perfumowana 75ml
99,00  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,3 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 17% osób
Nasi użytkownicy zostawili 12 opinii dla tego produktu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie na ich podstawie:

  • 21 kwietnia 2016 o 11:11
    Dziwne
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Wykorzystał/a:jedna próbka
    Na co dzień gustuję w ciężkich kalibrach, jak Jungle Elephant czy Angel. Dostałam próbkę od mamy i oszalałam. Patrząc teraz na opis, zapach zupełnie nie z mojej bajki,no i ten flakon taki przesłodzony. Psiknęłam od niechcenia i nie mogłam oderwać nosa od nadgarstka. Zapach wciąga,dopiero po jakimś czasie doszłam do wniosku, że góruje w nim róża, której nie znoszę?! Nie wiem, co jest z tym zapachem,ale dla mnie to dziwne,że przypadł mi do gustu. Kobiecy, zdecydowany, słodki. Trwałość dobra, ok. 5h
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 27 lutego 2016 o 20:56
    średnie
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Zapach ma w opisie nuty różane, o których zresztą mowa w recenzjach, ale jak dla mnie - całość daje wrażenie magnoliowe. To magnolia. Woda toaletowa o zapachu magnolii. Ewentualnie coś, co stało obok Dior Addict 2 - ale nie na tyle blisko, aby znalazły się w tym czymś cytrusy czy jakieś ostrzejsze, bardziej wyraziste nuty. Zapach mdlący i nieco zamulujący, wina pewnie gruszki i moreli, których ja nie lubię w perfumach. Nic wspólnego, poza opakowaniem, z Wishem klasycznym. Zużyję wiosną, przez te skojarzenia MAGNOLIOWE. Bo jak byłam panną z liceum (takiego czteroletniego, z egzaminami wstępnymi) to miałam jakąś wodę magnoliową, z braku laku, wiecie, pączkujący kapitalizm, pączkująca wiosna. Tak więc, nostalgia. Do lekkiego płaszczyka (klasyczny beżowy trenczyk) i torebusi, tak na spacer po ogrodzie botanicznym. Paniusiowate są trochę, to może podpasują. Nie dodają mi ani pazura, ani pewności siebie, ani seksapilu, ani autorytetu. Owszem, są zapachem "czystym", jak płyn do płukania tkanin, ale taki na polski rynek (niemiecka chemia gospodarcza mocniejsza). Nie obrażają, ale nie uskrzydlają również. Używam tego produktu od: testy, testy Ilość zużytych opakowań: jedno i to by było na tyle
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 28 lutego 2013 o 22:27
    Nic szczególnego.
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Dośc kwiatowy zapach z różą i frezją w roli głownej. Z początku dośc mocno drażniący, jednak z czasem robi się coraz bardziej słodszy i miękki, przez co bardziej znośny dla mojego nosa. Z kwiatów tak jak wspomniałam czuc głownie różę i frezję. Bardziej owocowy charakter nadaje morela z gruszką. Końcówka to bliskoskórna baza składająca się z drzewa sandałowego i piżma. Trwałośc - jak na zapach z tej kategorii rewelacyjna - 6-8 h! Projekcja - bardzo bliskoskórna. Flakonik - jak w pozostałych z serii WIsh. Zaznaczam, że z klasycznym Wish\'em nie ma on nic wspólnego! Nigdy nie zostałam za niego skomplementowana (takie ot dla osób łasych na komplementy ;)) Używam tego produktu od: 2010 r. Ilość zużytych opakowań: flakonik 50 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 15 października 2008 o 21:45
    Zupełnie nic szczególnego
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Po recenzjach byłam przygotowana, ale i tak perfum rozczarowuje. Zwłaszcza gdy przypomnieć sobie mroczono-słodko-angelowato-czekoladową zawartość oryginalnego Wish. To aż nie do uwierzenia, że po czymś tak pięknym jak Wish w podobną flaszkę i imię wpakowano tak nieciekawą kompozycję. Jest delikatnie kwiatowo, wyczuwam konwalię. Ale generalnie zapach jest tak pospolity, że nie kupię go nawet by móc postawić obok niebieskiego "diamencika". Takiej produkcji spodziewałabym się może po J.Lo, ale Chopard? Ot zagwozdka. Dostępny w jednej z aptek w nader atrakcyjnej cenie, ale to nie wystarczy by zasłużyć sobie na miejsce na mojej półce. Używam tego produktu od:testy Ilość zużytych opakowań:jw
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 21 września 2008 o 13:00
    taki sobie
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Perfumy można kupić jedynie dla ślicznego flakonu - jak to stwierdziła znajoma kupiła by Wish Pink Diamond jako ozdobę na półkę ;-) Sam zapach jakoś mnie nie zachwycił. Jest delikatny,mdły, lekko różany i herbaciany - zdecydowaie nie mój. Jeśli ktoś lubi różę to na rynku jest wiele lepszych zapachów. Bardzo nietrwaly - po krótkim czasie nie czuję go ani na ubraniach ani na skórze. Daję 3 gwiazdki bo nie jest to najgorszy zapach ale ja go więcej nie kupię. Używam tego produktu od: 2 m-cy Ilość zużytych opakowań: 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.