Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane męskie

Parfum d'Empire Yuzu Fou EDP 

2,3 na 53 opinie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
2,3 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: % osób
  • 23 sierpnia 2012 o 13:43
    komuna w japonii
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Nuty głowy: gorzka pomarańcza, kumquat Nuty serca: bambus, mięta, werbena Nuty bazy: neroli, cedr, białe piżmo Początek jest genialny i zadziwiający: musująca pięknie pachnąca tabletka wapnia, z odrobiną cytryny. Zapach czegoś świeżego, czystego, kredowego, naturalnego jak malowana farba (nieco spieniona na ścianie). To rzeczywiście można by interpretować jako japońskie klimaty. I gdyby na tym się skończyło, byłoby ciekawie, oryginalnie, całkiem snobistycznie:) Niestety potem jest tylko gorzej: zapach prostych, płaskich i bezbarwnych perfum dla starego faceta z lat komuny. Faceta, który do końca się nie umył, ale za to ogolił i pochlapał na maksa wodą kolońską. Było mi głupio w pracy, gdy ktoś na początku (po godzinie od aplikacji zapachu) stał koło mnie, bo wydawało mi się, że śmierdzę nieumytym, wyperfumowanym facetem i że ten ktoś to czuje:) A więc trochę zwierzęce klimaty, które pozostają: wychodzi piżmo z cedrem. Kompletnie nie kobiece, ale też nieoryginalne i niezachwycające. Stare i komunistyczne. Może dla kogos, kto nie żył w komunistycznym kraju w okresie, gdy każdy tatuś lub wujek „pachniał” tak samo, jest to atrakcją. Dla Japończyków tak - dla mnie zdecydowanie nie. Używam tego produktu od: raz Ilość zużytych opakowań: testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • USagent
    USagent
    3 / 5
    7 maja 2010 o 21:16
    nie
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    zgadzam sie z recenzja ponizej, ze tzw. niszowce albo sie kocha albo nienawidzi. Nie widze sensu wydawania 385 zl na perfumy, ktorych jedyna sila jest fakt, ze stworzyl je perfumiarski artysta... Yuzu bezlitosnie sprowadza mnie na ziemie. To nie jest Japonia moich wyobrazen. Perfumy sa oczywiscie dosc swieze (yuzu, limonka, mieta), ale jednoczesnie pachna nieco przyciezko, mesko, nawet wrecz toaletowo. Sa po prostu - hmmm - wypaczone? Po prostu tworca nie mogl sie zdecydowac czy tworzyc zapach swiezy, lekki (jak Taoyaka Menard)czy zawiesisty, mroczny. Jak dla mnie za duzo tutaj cedru, co po prostu zabija charakter tych perfum. Przez to pachna one tanio i pospolicie jak chamski meski dezodorant za 1,50. Generalnie - moj facet skrzywil sie ze wstretem...Zapach na pewno nie kobiety, moze bardziej dla starszego faceta? Wielkie nie! Butelka OK Cena-zbojecka Używam tego produktu od:testy Ilość zużytych opakowań:testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 11 kwietnia 2010 o 21:48
    Oh no !
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Hmmm... musze przyznac ze wiele obiecywalam sobie po tym zapachu ale niestety sie zawiodlam.Uwielbiam perfumy Marca Antonio Corticchiato ale ten absolutnie nie przypadl mi do gustu.Nie przesadze jak napisze , ze Yuzu Fou doslownie pachna cytrynowa kostka toaletowa tudziez jakims inny specyfikiem do mycia kibelka (wc kaczka?).Sa jednostajne ,plaskie i na maxa chemiczne i szczerze mowiac to ja bym musiala byc naprawde zdesperowana zeby sie skropic tym "toaletowym" smierdziuszkiem.JEdnak musicie miec PAnstwo na uwadze , ze komentuje zapach niszowy a niszowce maja to do siebie ze albo sie je kocha albo nienawidzi i nie ma tu miejsca na posrednie uczucia.Jestem w stanie zrozumiec, ze dla niektorych moze to byc najpiekniejszy zapach pod sloncem :)Ja w kazdym razie Yuzu FUUU mowie "nie". Używam tego produktu od:od miesiaca Ilość zużytych opakowań:1 probka
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Zobacz także inne Wody perfumowane męskie

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.