Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Peelingi do ciała

Etja Mydło potasowe `Kawa & peeling` 

1 na 52 opinie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
1 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: % osób
  • 13 grudnia 2022 o 0:08
    Straszny niewypał
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Natknęłam się na ten produkt kompletując sobie olejki Etji. No i cóż, już po pierwszym użyciu pożałowałam. Konsystencja jest delikatnie mówiąc trudna. Nie da się tego produktu rozprowadzić po skórze. Nie pieni się, tylko dziwnie ślizga. Dziwne to i to bardzo. Nie widzę dla tego specyfiku zastosowania. W zapachu czuć kawę i coś jeszcze co mi się niezbyt podoba. Wanilii nie wyczułam wcale. No i plastikowa nakładka pod pokrywką w słoiku jest zbędna.
    Zalety:
    • brak
    Wady:
    • konsystencja uniemożliwiająca użycie
    • dziwny zapach
    • dodatkowa nakładka pod zakrętka słoika
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 25 lipca 2021 o 16:21
    rozczarowuje
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Lubię Etja, olejki i masła tego producenta są u mnie zawsze w użyciu. Uwielbiam również peelingi, a bez kawy żyć nie mogę. Nie mogłam więc nie sięgnąć po połączenie tych trzech ulubieńców. Niestety rozczarowałam się, a oto dlaczego… - OPAKOWANIE: mydło zapakowane jest w kartonik, w którym schowany jest plastikowy biały słoik. Dodatkowo pod zakrętką znajduje się również plastikowa, przeźroczysta nakładka chroniąca kosmetyk. Trochę przykre, że firma produkująca naturalne kosmetyki nadużywa plastiku. Olejki i masła zapakowane są w szklane buteleczki i słoiczki, dlaczego by nie zastosować i tutaj szklanego opakowania!? Szata graficzna jest prosta, czytelna i estetyczna zarówno na kartoniku, jak i na słoiczku. Opis działania, właściwości produktu, jego skład i inne informacje znajdziemy na pudełku, natomiast na słoiczku znajdują się jedynie etykiety (na wieczku oraz z boku słoiczka) z nazwą kosmetyku i graficznym nawiązaniem do składu i zapachu: ziarna kawy i wanilia. W użyciu słoik jest wygodny, dobrze chroni preparat i pozwala zużyć go do końca, a także nie utrudnia wydobycia przy każdym sięgnięciu dłonią po kosmetyk. - KONSYSTENCJA: mydło posiada formę ciemnobrązowej, kawowej pasty, w której zatopione są liczne drobinki zmielonych ziaren kawy, jest ich naprawdę mnóstwo i wygląda to obiecująco. Obecność olejków powoduje, że kosmetyk jest też tłusty, co zrozumiałe. Siłą rzeczy pozostawia na skórze tłustą warstwę, którą i tak trzeba zmyć ponieważ jednocześnie naturalna kawa zabarwia skórę, więc wyjścia nie ma. Nie jest to dla mnie problem. Peelingi kawowe już tak mają, to oczywiste, a przecież naturalne kosmetyki rządzą się swoimi zasadami i mimo że czasem są uciążliwe, to jednak warte poświęcenia. Peeling nabiera się ze słoiczka bez trudu. Pasta nie jest sucha i twarda, z łatwością nabieram się dłonią wybraną ilość. - ZAPACH: jest bardzo naturalny, przede wszystkim kawowy z nutą wanilii, dla mojego nosa nieco mdłą, ale nie dokucza mi to. W naturalnym kosmetyku preferuje też i naturalne aromaty, bez sztucznych dodatków i niewielkie mankamenty nie sprawiają, że produkt przestaje mi odpowiadać. Coś za coś… - DZIAŁANIE: czyli, to co najważniejsze, a jednocześnie rozczarowuje. A może inaczej: nie mam pojęcia jak mydło peelingujące spełnia swoją funkcję ponieważ nie da się nim przeprowadzić zabiegu. Podchodziłam do tego produktu kilkakrotnie i nie potrafię go rozgryźć. W czym problem? Mianowicie kosmetyk ślizga się po skórze zbijając się w kulkę, która robi się gumowa, a drobinki kawowe nie mają szans wymasować skóry. To coś jak w peelingu gommage, z tym, że mydło Etja nie usuwa martwego naskórka, nie ma jak tego zrobić. Próbowałam aplikować kosmetyk na suchą skórę, nic z tego, zwija się i gumkuje bez efektu. Próbowałam na zwilżone ciało – jeszcze gorzej, woda tworzy dodatkową warstwę, po której tłusty kosmetyk się ślizga, a jednocześnie też się zbija w kulkę i nie spełnia swojego zadania. Tym samym brak działania peelingującego, zero masażu, zero usunięcia martwego naskórka, zero uelastycznienia czy pobudzenia skóry. Formuła wymaga dopracowania i tyle w temacie.
    Zalety:
    • wygodna forma
    • prosty, krótki, naturalny skład
    • mnóstwo drobinek w formie zmielonych ziaren kawy
    • naturalny, choć czasem mdły zapach, ale kawa jest na pierwszym miejscu
    • wygodne opakowanie o estetycznym wyglądzie, ale...
    Wady:
    • plastikowe z plastikową nakładką, za dużo plastiku
    • peeling nie spełnia swojej roli
    • kosmetyk roluje się na skórze w gumową kulkę
    • drobinki nie pracują na skórze
    • nie usuwa martwego naskórka
    • nie uelastycznia
    • nie pobudza krążenia
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    19 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.