Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Żele pod prysznic dla mężczyzn

Le Petit Marseillais Energizing Blood Orange & Saffron 4in1 Shower Gel Żel pod prysznic dla mężczyzn 4w1 `Czerwona pomarańcza i szafran`

3,2 na 55 opinii

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,2 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: % osób
  • 13 stycznia 2025 o 20:19
    średniak na raz
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Żel pod prysznic który dedykowany jest raczej mężczyznom ale to nie przeszkodziło mi w tym aby go wypróbować na sobie. Produkt jest nie tylko żelem pod prysznic, można go użyć do włosów, twarzy a także do brody czyli 4 w 1 . Ja bym go jednak nie użyła do mycia twarzy gdyż może przesuszyć i podrażnić skórę. Do ciała chyba najlepiej się sprawdza, myje poprawnie . Zapach jaki ma to połączenie czerwonej pomarańczy z szafranem, pachnie ładnie i nie typowo męsko. U kobiet też się śmiało może sprawdzić jeśli lubimy mocniejsze zapachy. Po umyciu się zapach bardzo szybko ulatnia się z ciała i nie czuc go . Pojemność żelu jest spora, mamy 400 ml produktu mimo tego nie nalezy do wydajnych i szybko się kończy. Raczej go nie kupie ponownie i swojemu facetowi też bym go nie poleciła, szału nie ma, przyjemności pod prysznicem też nie.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii tradycyjnej
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 27 stycznia 2024 o 23:37
    Zniewalający zapach!
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Kupiłam mężowi ten wariant wraz z imbirowym w jednym z najpopularniejszych dyskontów. Cena była świetna, więc nic tylko brać ;) Mój mężczyzna najbardziej lubi Palmolive, ale od czasu do czasu lubi sobie urozmaicić i poznać coś nowego. Żel zapakowano w typową dla marki butelkę - prostokątna, przezroczysta, zamykaną na bardzo mocny zatrzask. Ładna, męska etykieta. Zapach to chyba największy atut tego produktu - bardzo męski, konkretny i taki działający na zmysły, chętnie bym kupiła takie perfumy ;) Czuć w nim cytrusy, ale nie są one zimne i rześkie, a olejkowe, esencjonalne. Do tego lekko pikantny, przyprawowy akord - może to ten szafran, nie miałam okazji poznać zapachu najdroższej przyprawy świata. Niestety, nie utrzymuje się mocno długo na skórze. Sam kosmetyk jest przezroczysty, bardzo gęsty, żelowy. Konsystencja jest świetna, dobrze się pieni, myje i spełnia swoje zdanie. Bez problemu się spłukuje, pozostawia skórę świeżą i czystą. Ani ja ani mąż nie zauważyliśmy, aby produkt wysuszył skórę, nie odczuwaliśmy jakiegoś tam super komfortu pielęgnacyjnego, ale też nie zaszkodził. Świetny na zakończenie męczącego, ciężkiego dnia, przyjemnie relaksuje i myje. I to wszystko - średnio wydajny, ale niedrogi i ogólnodostępny. Warto na niego zwrócić uwagę, przede wszystkim na ten super męski zapach :)
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    13 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 18 stycznia 2024 o 11:39
    Trochę wysusza ale zapach dla mnie ok
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Ten żel nawet nie zauważyłam że jest męski bo dla mnie pachnie ostro ale ładnie. Nie męczył mnie ten zapach aczeykolwiek nie utrzymuje się na skórze długo mimo że jest intensywny . Płyn jest w dużym i wygodnym opakowaniu i starcza na długo . Konsystencja jest dość gęsta także nie trzeba dużo żeby umyć całe ciało. Ładnie się pieni ale jak dla mnie pozostawia skórę trochę suchą. Żądło mi się to zdarza bo moja skóra nie jest jakoś wybredna na żele a tu niespodzianką. Jak dla mnie jest to żel bardzo uniwersalny a nie konkretnie męski
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    7 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 12 stycznia 2024 o 10:35
    Aromatyczny i zarazem wysuszający żel
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    plusy: + aromatyczny zapach + dosyć gęsta żelowa konsystencja + w miarę dobrze się pieni + dokładnie oczyszcza skórę minusy: - wysusza inne cechy, których nie biorę pod uwagę przy ocenie: + szeroka dostępność + wygodne opakowanie - niezbyt wydajny
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Hebe
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Dinulka
    Dinulka
    3 / 5
    15 sierpnia 2023 o 1:33
    Męczący zapach
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Czasem najdzie mnie na ostrzejsze, bardziej męskie zapachy. Lubię drzewną serię Yope, choć skręca właśnie w stronę kosmetyków dla mężczyzn. Blood Orange powąchałam w sklepie, wpadł mi w oko i wrzuciłam do koszyka pod wpływem impulsu i promocji w R :) Ten zapach daje troszkę po nosie ostrym otwarciem, jednak jest w nim coś przyjemnego. Niestety dość szybko mnie ten zapach zmęczył, jest intensywny, ale tylko przy myciu, nie zostawia zapachu na skórze. Ze względu na obecność SLS w składzie, nie użyłabym go do twarzy, mimo zaleceniom producenta. Właściwie unikam tego składnika także w produktach do ciała i robię wyjątek raz na dłuższy czas. Żel jak żel, pieni się jak to SLS, myje, nie wysuszył nadmiernie, jednak więcej do niego nie wrócę.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.