Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Róże do policzków

Rimmel Match Perfection, Blush Róż do policzków

3,2 na 533 opinie
flame3 hity!
33% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,2 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Trwałość:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Kupi ponownie: 33% osób
Nasi użytkownicy zostawili 33 opinii dla tego produktu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie na ich podstawie:

  • 12 maja 2022 o 20:59
    Mało trwały i sam kolor mało na pigmentowany.
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Jeden z moich pierwszych róży. Również jeden z pierwszych, droższych kosmetyków. Dla nastolatki 30 złotych to dużo i każda z nas o tym wie. Róż ma sporą pojemność, a samo opakowanie, hmm dość niskiej jakości i plastikowe. Jak to bywa w takich opakowaniach, wieczko błyskawicznie mi pękło. Nie pamiętam czy do wyboru były inne kolory różu. Ja miałam dokładnie taki jak jest na zdjęciu. Wydaje się być dość mocny, prawda? Ale w rzeczywistości było inaczej. Pigment różu jest bardzo niski i jego nabranie na pędzel również jest trudne. Musiałam kilka razy poprawiać i aplikować produkt, aby było cokolwiek widać na twarzy. Sam produkt bardzo suchy i mocno pylący się oraz osypujący. Kolejnym dużym minusem jest trwałość, a raczej jej brak. Ogólnie róż to taki kosmetyk, który zanika, ale tutaj był dramat. Godzina i nie ma śladu.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Trwałość
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    7 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 12 maja 2019 o 14:17
    Szału nie ma
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Kupiłam go chyba rok temu w rossmanowskiej promocji na kolorówke i tak sobie lezy zuzyty w 75% pokruszony ze zmasakrowanym tandetnym deklem, ktory nie raz sie odlaczyl od reszty opakowania i cala kosmetyczka byla zabrudzona. Mam odcien medium dark czyli do cery raczej ciemniejszej a wybralam ten odcien bo ten dedykowany do cery jasnej to roz widmo niewidoczny (probowalam na testerze w drogerii). Kolor moze nie jest tragiczny ale super tez nie, mozna kupic innych firm zdecydowanie ladniejsze kolory i z tej samej polki cenowej. Musiałam bardzo uważać przy aplikacji bo robił zbyt intensywne "rumience". Na twarzy źle nie wyglądał utrzymywał się dobrych kilka godzin. Ogólnie to fanka kosmetyków rimmel nie jestem.
    Wady:
    • Opakowanie tandetne
    • Cena
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Trwałość
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    8 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • aknelam
    aknelam
    3 / 5
    3 października 2014 o 15:52
    Średni, bez szczególnego efektu
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Szukałam różu, który nie sprawi,że będę miała na twarzy wielkie i mocne rumieńce, tylko takiego, który podkreśli makijaż. Ten róż jest taki sobie. Chyba trzeba nim bardzo umiejętnie manewrować,żeby zamierzony efekt osiągnąć. Ogólnie nie był najgorszy, ale jakiś taki bez wyrazu. Używam tego produktu od: 1 roku Ilość zużytych opakowań: 1 całe
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 25 lutego 2014 o 17:23
    Pudło...
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Głupia ja. Kupiłam te "cudeńko" przy okazji promocji 40% na całą kolorówkę i szczerze żałuję... To ma być róż???? Ja rozumiem, że teraz jest moda na naturalność, ale tu mamy do czynienia z mąką na twarzy lub całkowicie brak jakiegokolwiek efektu!!!!!!!!!!!!! Plusy: -cena Minusy: -wcale go nie widać na twarzy ale naprawdę wcale! Żeby coś było widać to trzeba nałożyć dużoo warstw ale wtedy całkowicie widać konsystencję mąki na twarzy!! -jak już się go cudem nałoży, żeby jakoś w miarę przyzwoicie wyglądało, to bardzo szybko znika z twarzy - jest nietrwały!!! -strasznie sypie się przy nakładaniu!!!! Wygląda to tak na policzkach jakbym się mąką obsypała albo nałożyła 200 warstw tandetnego pudru!!!!!!!!!!!!!!!! No nie mówię już o jednej warstwie, której nie widać wcale!! Nawet odrobinki!! No przepraszam, ale róże są po to, żeby ożywić twarz, nadać jej naturalnych rumieńców!!!! Pieniądze wyrzucone w błoto... Na pewno nie dam rady go zużyć... Za 5 zł można kupić lepszy kosmetyk... Miałam miłe doświadczenia z tą firmą ale to już 2 produkt, który mnie rozczarował.... Używam tego produktu od: 2 miesięcy kilka razy Ilość zużytych opakowań: jedno w trakcie i chyba nie zużyję...
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • koral9
    koral9
    1 / 5
    8 lutego 2014 o 19:45
    nie dla mnie
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Rimmel - no właśnie obiecałam sobie kiedyś, że nie kupię z tej firmy już nigdy nic, kiedyś jako nastka kupowałam namiętnie tusze z tej firmy, jednak odkryłam kiedyś, że są lepsza za podobną cenę...no i tak kupiłam 3 rzeczy na -40% obniżce w Ross.... Niestety, ale zawiodłam się strasznie. Mam taką samą opinie co do firmy Astor. Bubel co tu dużo mówić, firma Rimmel to jeden wielki bubel, wysokie ceny bo.. no właśnie reklama, modelki trzeba jakoś utrzymać... a opakowania i produkty tandetne Minusy ( bo tylko takie są), a jest jeden plus pięknie wygląda, ale co z tego.. - ja się pytam gdzie jest ten róż? niby jest a go nie ma :D zerO pigmentacji - sypie się przy nakładaniu - nie wiem czy nadaje się jako puder? - opakowanie - cena za wysoka! nawet po tej obniżce - nigdy więcej Rimmel Jeśli ktoś lubi chętnie sprzedam:) Używam tego produktu od: tygodnia Ilość zużytych opakowań: zero, nie dotrwam do końca chyba:D
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.