Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Fendi Fan di Fendi EDT 

1 na 51 opinię

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
1 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: % osób
  • umman
    umman
    1 / 5
    23 stycznia 2019 o 11:45
    popłuczynkowo
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Moim zdaniem jest to popłuczyna i nijak się ma do najlepszych zapachów spod szyldu Fendi jak Asja czy Fendi edt. Wiele osob zachwycalo się marką Fendi, kultywując ich twory i przypisując im prawie paranormalne właściwości. Do kultowego Fendi edt to są lata świetlne.. i nie ma nic, co mogłoby choć przyrównać to nietrafione coś do perfum z lat świetności Domu Fendi. rzeczy w tym porównaniu. Kupiłam w ciemno, pod wpływem sentymentow do wielkiej trójcy Fendi edt, Theorema i Asja. Oczekując fajerwerków albo przynajmniej fajnośći, ale tu nie ma nic z tego. W opisie jest jako zwierzęcy i skórzany. Nawyobrażałam sobie Bóg wie co..a to słabe szczynki, popłuczynki, kompociki, woda z wazonu. Jest to zapach nienoszalny, i kompletnie nijaki. żadnego charakteru, kobiecości. Po prostu nijako nudo- bezpieczny. ZIEEW. Nie ma żadnych wzmianek tytoniu, róży jest jak na lekarstwo a pachnie wodą psujących się łodyg. Na szczęście niezbyt trwały. Dla zmyły piękny flakon. Fajna kampania reklamowa i takie beznadziejne coś. Trzeba wąchać stare klasyki które są po dziś dzień perłami a to coś, zapomnieć jak najszybciej.
    Zalety:
    • flakon
    • kampania
    Wady:
    • zapach
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.