Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe męskie

Valentino Uomo EDT 

5 na 53 opinie
100% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
5 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 100% osób
  • 3 lipca 2019 o 20:22
    Drogie panie, przedstawiam wam zapach mojego mezczyzny
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Te perfumy to cud, afrodyzjak, plynne szczescie. Nigdy nie mialam do czynienia z tak pieknymi perfumami meskimi! Moglabym wachac i wachac. Systematycznie podkradam swojemu chlopakowi, ktory jeczy, ze nie moge przeciez pachniec tak samo jak on. :D Bardzo polecam, zarowno panom jak i paniom.
    Zalety:
    • zapach jest nieziemski, troche skorzany, troche czekoladowy
    • trwalosc
    • flakon
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 8 stycznia 2016 o 9:12
    Jestem kobietą, a to mój ulubiony zapach :)
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    uwielbiam męskie zapachy i jeśli nie mają typowo ,,męskiej" nutki kojarzącej się z woda kolońską to sama chętnie ich używam. Valentino Uomo poznałam dzięki facetowi, którego wolałabym nie znać:P ale przynajmniej zostawił po sobie ten jeden plus. Zapach jest bardzo ciepły, ale jednocześnie nie mdły, duszący czy ciężki. Idealny na chłodniejsze miesiące. Początkowo jest taka męska nutka, ale szybko wietrzeje, a w nucie serca czekolada, orzech i kawa dają piękną kompozycję. Powiedziałabym, że jest to zapach unisex. Wietrzejąc pozostawia ślad czekolady i kawy z ciepłą, lekko słodką skórzaną bazą. Utrzymuje się cały dzień na skórze, na ubraniu był wyczuwalny po kilku dniach leżenia w koszu na pranie. Bardzo podoba mi się też flakonik. Używam tego produktu od: 2 tygodnie Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1 opakowania
    Produkt kupił/a w
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 26 czerwca 2014 o 13:12
    Godny następca Givenchy Very Irresistible for Men
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Cały czas czytam recenzje na zagranicznych portalach (Fragrantica, BaseNotes), a w nich nieskończone porównania tego zapachu do Dior Homme/Dior Homme Intense. Kompletnie tego nie rozumiem. Dwa ww. produkty Dior to perfumy oparte na irysie. Tutaj irysa nie ma i na tym zakończę porównanie. Valentino Uomo pachnie wg mnie jak krem czekoladowo-orzechowy Nutella. Nutą dominującą jest orzech laskowy, ale czuję też wyraźnie mleczną czekoladę (chyba nie ma jej w składzie) i odrobinę kawy. Całość najbardziej zbieżna jest właśnie z zapachem Nutelli, jak już wspomniałem. Po aplikacji na dłoń od razu przyszło mi na myśl skojarzenie: gdzieś to czułem. Owszem, ale nie był to żaden Dior. Uomo jest podobny do Givenchy Very Irresistible for Men, wyjąwszy cytrusowo - miętowy wstęp tego drugiego. Cieszy mnie to, ponieważ Very Irresistible jest podobno wycofany z produkcji. Innymi słowy - znalazłem dobry jakościowo zamiennik. Trwałość wynosi ok. 9-10 h, projekcja jest dobra przez jakieś 5 pierwszych h. Podsumowując - bardzo udane perfumy, moim zdaniem jeden z pretendentów do zapachu roku 2014. Używam tego produktu od: Kilka miesięcy Ilość zużytych opakowań: Testy globalne i nadgarstkowe, zero opakowań
    Produkt kupił/a w
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.