Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Suche szampony

TRESemme Day2, Dry Shampoo Volumising (Suchy szampon nadający objętość) 

1,3 na 53 opinie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
1,3 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: % osób
  • 9 stycznia 2024 o 14:57
    Efektów okrągłe 0
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Decydując się na użycie suchego szamponu liczę na szybką, bezproblemową aplikację oraz zadowalający efekt, niestety ten produkt tak nie działa. Na codzień używam produktów konkurencyjnej marki i jestem nimi zachwycona, natomiast dorwałam ten szampon w promocji i miałam co do niego spore oczekiwania. Niestety już po 1 użyciu moje oczekiwania spadły do zera, produkt ten jest tak słaby, że trzeba wypsikać pół opakowania by widzieć choć minimalną różnicę w wygladzie włosów. Mimo zużycia takiej ilości szamponu włosy wyglądają mizernie i nawet ten efekt znika całkowicie w przeciągu paru chwil. Dałam go do testu także mojej mamie która ma krótkie włosy i podziela moją opinię. Po prostu nie warto wydawać na niego pieniędzy.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 13 września 2020 o 12:53
    Dramat
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:tydzień
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Okropny. W porównaniu do poprzedniej wersji tej marki jest tragiczny. Zuzyłam pół opakowania na dwa razy a efekt to 30% mocy batiste a na bardzo ciemny brązie robi szary efekt i włosy są oblepione. Tragiczny.
    Zalety:
    • brak
    Wady:
    • za mocny zapach
    • nie działa
    • tzreba uzyć pół opakowania zeby był jaki kolwiek efekt a po 1h efekt znika
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • centoni
    centoni
    2 / 5
    16 czerwca 2020 o 12:49
    Wielki zawód
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:tydzień
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Nie chcę się za długo rozpisywać. Ostatnio kupiłam ten produkt oraz suchy szampon w piance. Obydwa nie zdały swojego egzaminu a ja jestem mocno zawiedziona. Co do tego szamponu w sprayu to na pewno pięknie pachnie i nie zostawia bardzo białych plam na moich ciemnych włosach. I tutaj kończą się plusy. Butelka jest duża, bo ma 250ml ale jest to złudne, ponieważ kosmetyk jest baaaardzo niewydajny i po dwóch użyciach nie mam już ponad pół butelki. Ten szampon nie unosi włosów u nasady i nie spełnia swojej podstawowej roli - nie sprawia, że włosy są świeże i sypkie. Są raczej klejące i wyglądają nieestetycznie. Lepią się i jest na nich nieprzyjemny film. Mogę powiedzieć, że użyłam już niemal wszystkie produkty tego typu i lepsze suche szampony można dostać za 8-9zł (np w Biedronce). Cena regularna w postaci 25zł, to pomyłka.
    Zalety:
    • zapach,
    • nie brudzi nawet ciemnych włosów białym osadem
    Wady:
    • cena,
    • nie odbija włosów u nasady,
    • nie spełnia swojej roli - włosy nadal są nieświeże i lepkie,
    • mała wydajność mimo dużej butli,
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    5 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Zobacz także inne Suche szampony

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.