Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Peelingi do ciała

Natura Siberica Sauna & SPA, Gorący solny peeling do ciała antycellulitowy 

4,5 na 52 opinie
flame1 hit!
50% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,5 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 50% osób
  • 26 kwietnia 2021 o 21:13
    Odświeżający
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Dosyć ciekawy kosmetyk... jednak jeśli liczycie na obiecane przez producenta rozgrzewanie - to niestety możecie się nieco zawieść. Tak, skóra czasem reaguje ...ale czy jest to uczucie gorąca? Hmmm... raczej lekkie szczypanie? Kolejną kontrowersyjną cechą jest zapach. Bardzo, bardzo intensywny, ostry i kamforowy - to właśnie kamfora (spora ilość w INCI) ma mieć tutaj działanie rozgrzewające i przyśpieszające krążenie. Po jakimś czasie czuć też miętę i roślinno-leśne nuty. Początkowo zapach raczej mi się nie spodobał, właśnie ze względu na ostrą kamforę, jednak dałam mu szansę i teraz wydaje mi się całkiem ok. Zdecydowanie lepszy niż drogeryjne perfumidła ;) Skład peelingu - bardzo fajny, jak wszystkie produkty marki. Masło shea sprawia że konsystencja jest dosyć kremowa jak na tego typu kosmetyk. Glinka dodatkowo oczyszcza i nadaje czerwonawy kolor. Oprócz tego cała plejada świetnych olejków (rokitnik, wąkrotka itd) Dużym plusem jest dla mnie to, że peeling dobrze się zmywa i nie pozostawia klejącej warstwy na skórze. Daje wyraźne uczucie świeżości i czystości, dlatego świetnie nadaje się pod prysznic po treningu czy upalnym dniu. Polecam do wypróbowania.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    7 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 23 maja 2014 o 20:57
    Peeling, który działa antycellulitowo
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Długo się wahałam czy kupić ten peeling jednakże w końcu się zdecydowałam. Akurat była promocja na niego, na stronie siberica.com.pl. Czy trafny wybór? Po dwóch miesiącach używania mogę powiedzieć stanowczo TAK! Peeling ma dość specyficzny zapach, ostry - czerwony jałowiec ma naprawdę intensywny zapach. Jednakże można się do niego przyzwyczaić po kilku razach. Kosmetyk jest bardzo gęsty, widać w nim zmielone rośliny, i co najważniejsze bardzo mocno wygładza skórę. Jest to jedyny peeling, po którym wychodząc z wanny mam uczucie gładkich ud. W połączeniu z ćwiczeniami, które robię na co dzień mogę powiedzieć, że cellulit jest dużo mniejszy. Używam tego peelingu także w saunie. Wtedy zapach rozprzestrzenia się na cały obiekt:) Plusy: - wydajny - mocno wygładza skórę - nie podrażnia - dość spore elementy ścierająca/złuszczające - bardzo gęsty - widać w środku elementy roślinne, które są użyte w tym kosmetyku Minusy: - dość intensywny zapach - UZALEŻNIA! :) Używam tego produktu od: 2 miesięcy Ilość zużytych opakowań: 2 /370 ml
    Produkt kupił/a w
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.