Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

The Body Shop Virgin Mojito, Shower Gel Żel pod prysznic o zapachu mojito

4,6 na 59 opinii
flame1 hit!
78% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,6 na 5
Kupi ponownie: 78% osób
  • 24 marca 2019 o 17:57
    Rewelacyjny, świeży zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    W kosmetykach TBS według mnie pierwsze skrzypce grają zapachy, przynajmniej w tych do mycia czy pielęgnacji ciała. Jest to jeden z wielu żeli pod prysznic z tej marki, jakich używałam i zdecydowanie mogę powiedzieć, że jeden z moich ulubionych. Pachnie niemal identycznie, jak drink! Jest intensywny, limonkowo-miętowy, naturalny, nie żaden chemiczny, nie za słodki - no istne cudo. Jego gęstość jest średnia, dobrze się pieni, jest wydajny, bo wystarczy niewielka ilość na dłoni czy gąbce. W promocji można go kupić dużo taniej, niż standardowo, dlatego nie będę wymieniała ceny, jako wady. Według mnie zasługuje na to, aby był drożny niż inne żele pod prysznic dostępne na rynku, bo bez wątpienia wyróżnia się jakością.
    Zalety:
    • zapach, zapach i jeszcze raz zapach (niepowtarzalny!),
    • proste, solidne opakowanie (nadaje się do zabrania w podróż),
    • gęstość,
    • wydajność.
    Wady:
    • dostępność (mało jest sklepów stacjonarnych, gdzie można te zapachy powąchać)
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Inna drogeria
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 23 czerwca 2018 o 12:37
    Mniam! Mojito!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Jestem od dawna fanką żeli pod prysznic z tBS - są superwydajne a przy tym mają niesamowite zapachy. Nie inaczej jest z wersją Mojito, która po prostu upaja zapachem słodkiej mięty. Regularne 25zł to raczej wysoka cena ale tBS ma często promocje i spokojnie można kupić żele w promocji -50%.
    Zalety:
    • wydajność na 6
    • niebiański zapach
    Wady:
    • Brak.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Inna drogeria
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 24 maja 2018 o 21:41
    Orzeźwienie
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Ten żel jest niesamowicie orzeźwiający. Idealne na ciepłe letnie dni. Orzeźwia, odświeża i energetyzuje. Niesamowity zapach i bomba energetyczna. Na pewno nie raz do niego wrócę letnią porą.
    Zalety:
    • zapach
    • orzeźwiania
    • wydajny
    Wady:
    • cena
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 16 stycznia 2018 o 18:06
    Żel pod prysznic Virgin Mojito od The Body Shop
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Żel pod prysznic o zapachu Virgin Mojito od The Body Shop. Muszę przyznać, że ten żel to prawdziwe cudo pod względem zapachu. :serce: Uwielbiam żele pod prysznic tej firmy jak i z resztą wszystkie kosmetyki do pielęgnacji ciała. Miałam już sporo wersji zapachowych, ale ta wędruje na listę absolutnych ulubieńców. Żel zawiera ekstrakty z limonki i mięty co sprawia, że zapach jest słodki, lekko kwaśny i orzeźwiający. Jest zapachem bardzo pozytywnym, który wręcz budzi nas do działania i dodaje energii. W butelce mieści się 250 ml żelu w zielonym kolorze i dość gęstej konsystencji. Świetnie się pieni zarówno w rękach jak i na myjce. Otula ciało kremową pianą i swoim intensywnym zapachem. Dobrze oczyszcza, ale przy tym nie podrażnia skóry. Produkt jets przy tym bardzo wydajny. Jeśli chodzi o pielęgnacyjne działanie na skórę to nie zauważyłam, aby nawilżał ją, ale na pewno nie wysusza. Nie będę ukrywała, że moja skóra jest wymagająca pod tym względem, więc dla mnie najważniejsze jest aby żel dobrze oczyszczał i nie potęgował jej suchości. Tutaj naprawdę spisuje się świetnie w swoim działaniu. :serce: Zapach na ciele po kąpieli nie zostaje długo i to jest w zasadzie jedyny minus. Wraz z osuszeniem skóry niemal całkowicie znika, ale jeśli będę miała okazję chętnie zaopatrzę się w kosmetyki z tej serii, bo ten zapach na lato będzie naprawdę idealny ! :serce:
    Zalety:
    • zapach
    • opakowanie
    • dobrze oczyszcza
    • nie wysusza
    • wydajny
    • dobrze się pieni
    Wady:
    • zapach nie pozostaje na skórze
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 11 stycznia 2018 o 14:14
    cudowne orzeźwienie
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Ta opinia będzie przełomowa w moim życiu, gdyż nie przepadam za produktami cytrusowymi i miętowymi. Co prawda lubię drink o takiej samej nazwie, ale wybieram zupełnie inne nuty zapachowe niż cytrusy. Żel dostałam w prezencie, ponieważ prędzej by mi ręka uschła niż kupiłabym taki zapach. Ale ze względu na pozytywne opinie, postanowiłam go przetestować. Jest to strzał w dziesiątkę! Cudowne, letnie orzeźwienie, nie pachnie jak kostka do toalet ani odświeżacz powietrza. Jest radośnie orzeźwiający, ma dobre wyważenie pod względem zapachu - nie jest ani za bardzo miętowy, ani z bardzo limonkowy. Dobrze się pieni i rozprowadza, butelka jest z trwałego plastiku. Polecam go, również wszystkim niedowiarkom!
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.