Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Mydła

Oriflame Essense&Co., Jasmine & Neroli, Liquid Hand Soap Mydło do rąk w płynie `Jaśmin i neroli`

4 na 52 opinie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: % osób
  • 3 czerwca 2018 o 7:00
    Luksusowe, a jednak przeciętne
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Mydełko to dostałam w prezencie. Przyznam szczerze, że sama nie sięgnęłabym po mydło za ponad 30 złotych. Faktycznie już sama cena świadczy o luksusie, bo niewiele osób raczej kupi je w tej cenie. Oprócz tego mamy tutaj eleganckie opakowanie, piękną grafikę i niestety przeciętny skład, co w porównaniu z ceną czyni ten produkt mniej luksusowym niż mogłoby się wydawać. OPAKOWANIE Opakowanie jest przepiękne – poczynając od kolorystyki na designie kończąc. Mamy tutaj klasyczną, nieco geometryczną butelkę wykonaną z plastiku w kolorze jasnopomarańczowym z pompką o brązowej barwie ze złotą lamówką. Na opakowaniu mamy tłoczenia logo marki i serii. Grafika na tylnej części opakowania jest widoczna z przodu i przedstawia szkice ukazujące kwiaty jaśminu i owoce neroli. Naklejka główna ma kolor ecru, zdobią ją złote i brązowe napisy w niebieskiej ramce. Samo opakowanie wygląda elegancko i ekskluzywnie. Mechanizm pompki działa bez zarzutu od początku do końca. MYDŁO Bardzo lubię mydła w płynie, zarówno te kremowe jak i żelowe. Tutaj mamy mydło w formie żelu, który jest dosyć gesty, lekko pomarańczowy, o ślicznym zapachu. W zapachu przeważa tutaj kwiat jaśminu lekko przyprawiony soczystą nutą neroli. Zapach przyjemny, ale po jakimś czasie niestety się nudzi. Żel bardzo dobrze się pieni oczyszczając dłonie. Nie spływa z rąk podczas nakładania dzięki dość zbitej konsystencji. Nie wysusza ich przy codziennym stosowaniu, ale też nie ma właściwości pielęgnacyjnych. Zapach utrzymuje się po umyciu krótką chwilę, potem zanika. Skład niestety nie powala: na drugim miejscu mamy SLS, po składnikach kompozycji zapachowej dopiero składniki aktywne czyli ekstrakty z jaśminu, kwiatów, łodygi neroli oraz olejku z neroli. Jeśli miałabym je kupić ponowne, to tylko w cenie promocyjnej, tak jak pisała poprzednia recenzentka – cena ok. 10 zł byłaby ok., ponieważ cena regularna jest mocno przesadzona. PLUSY + ładny zapach, ale po czasie się nudzi + dobra konsystencja + oczyszcza bez wysuszania + luksusowe opakowanie MINUSY - wysoka cena - niezbyt zachęcający skład
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    4 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 25 maja 2018 o 11:56
    Bardzo przyjemne i delikatne, ale w mojej ocenie za drogie
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Mydełko kupiłam w dobrej cenie, bo był to zestaw promocyjny do dużych zakupów z katalogu Oriflame. Wyniosło mnie więc poniżej 10zł, ale cena regularna w katalogu to 33zł za pojemność 300ml. Jak na mydło to wysoka cena tym bardziej, że mydło wcale nie posiada jakiegoś super składu. Dla porównania mydło Yope, które dobrym składem może się pochwalić - kosztuje w granicach 15-18zł za większą pojemność, bo 500ml. Wybór oczywiście zależy od Was, ale 33zł za mydło to w mojej ocenie lekki przecięcie. 10zł to już co innego. No ale.. Teraz trochę pozytywów, bo poza skandaliczną ceną mydło ma swoje plusy. Opakowanie wygląda bardzo ładnie, wręcz luksusowo: złote elementy na pompce, prosty kształt butelki, minimalistyczna etykieta oraz złoty/miodowy kolor samego mydła, który widać przez przezroczystą butlę. Prezentuje się naprawdę ładnie. Konsystencja mydła to typowy żel, który nieźle się pieni (SLS na drugim miejscu w składzie). Już jedna pompka wystarcza, aby stworzyć odpowiednią ilość piany na dłoniach. Bardzo ładnie pachnie i ten aromat całkiem długo czuć na dłoniach. Podoba mi się, że nawet przy delikatnym podrażnieniu skóry mydło w żaden sposób nie wpływało na nią negatywnie (nie wysuszało, nie podrażniało dodatkowo, brak uczucia pieczenia). Dla skóry jest bardzo neutralne. Wydajność - mogłoby być lepiej. Jedno opakowanie wystarcza mi na około 6 tygodni stosowania przy 2 dorosłych osobach w moim domu. Jeśli więc masz dzieci lub po prostu Twoje gospodarstwo domowe liczy więcej niż 2 osoby to mydło zużyje się w znacznie szybszym tempie. Idąc krok dalej jeżeli takie mydło zużyje się przykładowo w miesiąc i trzeba je kupić w cenie regularnej za 33zł to wcale nie wychodzi tanio w skali kilku miesięcy. Są inne, bardziej wydajne mydła dostępne w drogeriach, których cena aż tak nie razi.. Jeśli mam odpowiedzieć na pytanie czy kupię ponownie ten produkt - odpowiem ,,tak", ale warunkiem będzie cena promocyjna jak teraz (ok 10zł), bo za 30zł to mam 2 mydła Yope, które posłużą mi znacznie dłużej. W cenie regularnej zdecydowanie nie kupię. Gdyby nie wydajność i cena dałabym chętnie ocenę 5, ale dam na zachętę 4, bo mydło samo w sobie jest przyjemne w stosowaniu.
    Zalety:
    • łagodnie oczyszcza
    • dobrze się pieni
    • ładnie pachnie
    • piękne, eleganckie opakowanie z wygodną pompką
    • nie podrażnia, nie uczula
    • nie nawilża, ale i nie wysusza, jest neutralne dla skóry
    Wady:
    • cena regularna
    • przeciętna wydajność
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    U konsultantki
    5 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.