Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe męskie

Versace Jeans Couture Men 

5 na 51 opinię

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
5 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: % osób
  • 22 sierpnia 2006 o 15:43
    Elegancki i zmysłowy
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Bardzo zmysłowy, hipnotyzujący , ale delikatny zapach. Jego siła tkwi w cytrusach, otulonych słodkim aromatem patchouli. Mandarynka i fiołek ciągle się ze sobą ścierają, nie wiadomo którą nutę poczujesz jako ostatnią w ramach ewolucji zapachu... Opakowanie ładne, z zielonymi "brylancikami" (plastik, niestety :D) sugeruje, że zapach jest wręcz odurzający i mocny, a prawda jest wręcz odwrotna. Kolejny z czterech moich najukochańszych zapachów. :) Nie wiem, czy jeszcze kupię - raczej nie, poniewąż poważną wadą tego zapachu jest jego trwałość - dlatego też odejmuję jedną gwiazdkę właśnie za to. Używam tego produktu od: kilkunastu miesięcy. Ilość zużytych opakowań: nadal pierwsze.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.