Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Żele pod prysznic

Palmolive Aroma Essence, Alluring Love Shower Gel Żel pod prysznic

4,3 na 54 opinie
75% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,3 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 75% osób
  • 2 grudnia 2024 o 23:59
    pięknie pachnie
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Bardzo fajny żel pod prysznic o nietypowym zapachu. Nie jest to zapach typowo świeży, ale też nie ciężki, kwiatowy. Jak dla mnie relaksujący i orzeźwiający. Pozostałe właściwości jak w przypadku żeli Palmolive na najwyższym poziomie: dobrze się pieni, myje, nie wysusza. Myślę, że jeszcze do niego wrócę, chociaż nie jest on dostępny we wszystkich drogeriach.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Iwona_C
    Iwona_C
    4 / 5
    13 listopada 2024 o 7:50
    Zapach super, właściwości myjące i odświeżające również, działania pielęgnacyjnego brak.
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Żele pod prysznic Palmolive pojawiają się u mnie dość często, może i nie mają żadnych wybitnych właściwości pielęgnacyjnych, natomiast bardzo lubię je za nuty zapachowe dość niespotykane i takie które w pełni mi odpowiadają. Butelka zawiera 500 ml żelu jest przezroczysta z widoczną wewnątrz zawartością ma opływowy kształt i duże zamykanie klik w różowym kolorze na którym można ją postawić. Na butelce znajdziemy etykietę w różowym kolorze z nazwą wersji zapachowej żelu, oraz szczegółowymi informacjami dotyczącymi jego przeznaczenia stosowania i zawartości składników aktywnych. Butelka pochodzi z recyklingu i przeznaczona jest do ponownego recyklingu. Konsystencja żelu jest gęsta delikatnie lejąca o transparentno-różowym zabarwieniu. Wygodna w aplikacji, dobrze trzyma się dłoni i nie przecieka przez palce. Zapach jest świeży z intensywną kwiatową nutą, mocno wyczuwalny podczas kąpieli niestety na ciele pozostaje w minimalnym stopniu . W składzie znajdziemy 95% składników pochodzenia naturalnego prócz oczywiście podstawy myjącej jaką jest SLS z dodatków pielęgnacyjnych z nie znajdziemy tu nic ciekawego prócz gliceryny, sporo tu konserwantów i w zasadzie brak jakichkolwiek składników które miały by wpływ na poprawę kondycji skóry. Żel dobrze się pieni z tego względu też stosowałam go nie tylko do mycia ciała pod prysznicem ale i do kąpieli w wannie . Daje obfitą pianę która długo utrzymuje się na wodzie. Właściwości myjące i odświeżające są podobne jak u większości takich produktów, czyli myje ciało dobrym stopniu, daje uczucie świeżości, ale nie ma tutaj odczuwalnego działania pielęgnacyjnego. Skóra po użyciu produktu jest gładka i przyjemna w dotyku nie ma żadnych podrażnień i nie występuje na niej uczucie ściągnięcia. Od robi wszystko co taki kosmetyk powinien. Wydajność jest dobra, cena w granicach 15 zł do przełknięcia choć brak składników pielęgnacyjnych w składzie trochę mnie rozczarował. Odpowiadają mi tutaj właściwości pieniąco - myjące i odświeżające ciało. Zapach też przypadł mi do gustu. Myślę że spotkamy się ponownie.
    Zalety:
    • żelowa konsystencja o ładnym różowym zabarwieniu
    • śliczny intensywny kwiatowy zapach
    • dobrze się pieni
    • odpowiednio oczyszcza i odświeża ciało
    • wygładza skórę
    • nie podrażnia i nie przesusza
    • ładne i poręczne opakowanie
    Wady:
    • bardzo ubogi skład
    • neutralny dla skóry, brak działania pielęgnacyjnego
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    21 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 20 sierpnia 2024 o 15:40
    Śliczny zapach, intensywny kolor, długotrwałe odświeżenie bez szkody dla skóry - jest miłość, choć nie bezwarunkowa :)
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Żel ten kupiłam w jednym z hipermarketów, płacąc około 13 złotych. Jest to dla mnie kwota jak najbardziej w porządku. Zwłaszcza, że przezroczysta, plastikowa butelka o opływowym kształcie ma pojemność aż 500ml. Niestety ilą ość ta nie przekłada się na wydajność, gdyż kosmetyk ma mocno przelewającą się przez ręce konsystencję, przez co na pojedynczą kąpiel zużywa się sporą ilość. Zaś bardzo w mój gust wpasował się kolor kosmetyku, który jest intensywnie różowy i rzeczywiście skojarzyć się może z miłością. Poza tym z szatą graficzną etykiety zgrywa się wprost idealnie. Dlatego pod kątem wizualnym nie ma się absolutnie do czego przyczepić. Co do zapachu, jest ciepły, przyjemnie otulający i jeszcze jakiś czas po kąpieli pozostaje w łazience wyczuwalny. Jeśli mowa o właściwościach myjących, byłam zadowolona. Przede wszystkim płyn daje uczucie czystości na naprawdę długo. Nie wysusza również skóry, a wręcz leciutko ją zmiękcza. Nieźle się też pieni. Jeśli chodzi o skład, nie jest idealny - raczej klasyczny dla tego typu produktów i ogółem marki. Mamy tutaj mocny detergent u szczytu oraz sporo substancji zapachowych mogących uczulać, zwłaszcza osoby podatne na alergie. Reszta to konserwanty, emulgatory, a stosunkowo mało jest pielęgnacji (na dobrą sprawę tylko nawilżająca gliceryna). Ogółem żel Love od Palmolive wprawił mnie w zadowolenie. Bardzo dobrze oczyszcza ciało, nie wysusza, ładnie pachnie oraz nie jest drogi. Niestety wydajność i konsystencja pozostawiają nieco do życzenia. Z tego też tytułu odejmuję jedną gwiazdkę z oceny końcowej. Jednak wciąż jest to produkt jak najbardziej godny wypróbowania!
    Zalety:
    • myje i odświeża ciało na długi czas
    • nie wysusza skóry, a nawet leciutko ją zmiękcza
    • ciepły, otulający, kwiatowy zapach
    • śliczny, różowy kolor żelu
    • poręczne opakowanie z ładną etykietą, przyciągające wzrok na sklepowej półce
    • korzystna cena
    Wady:
    • dość rzadka konsystencja, która łatwo przelewa się przez ręce
    • niewygórowana wydajność przez powyższe
    • skład bez efektu WOW
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    37 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • _inga
    _inga
    4 / 5
    19 maja 2024 o 18:59
    Żel pod prysznic Alluring Lov, Aroma Essence, Palmolive
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Żel pod prysznic Alluring Lov z serii Aroma Essence marki Palmolive kupiłam podczas wyjazdu w jednym z marketów. Opakowanie to wysoka przeźroczysta butelka o pojemności 500 ml zapłaciłam około 15 zł. Żel ma śliczny kwiatowy zapach, różową barwę, żelową konsystencję, dobrze się pieni, jest wydajny. Żel dobrze myje i oczyszcza skórę, otula ślicznym zapachem, relaksuje. Dodatkowy plus za skład 95% składników pochodzenia oraz za proekologiczne myślenie producenta opakowanie wykonane w 30% z plastiku z recyklingu a butelka wraz z nakrętką nadaje się do recyklingu. Podsumowując żel kupiłam dość przypadkowo w czasie wyjazdu jest to całkiem przyjemny drogeryjny średniak, dobrze myje, nie uczula nie podrażnia ślicznie pachnie, nie jest to mój hit ale pewno jeszcze do niego wrócę. Polecam !
    Zalety:
    • zapach, zapach
    • konsystencja
    • dobrze się pieni
    • dobrze myje i oczyszcza skórę
    • wydajność
    • skład 95% składników pochodzenia
    • opakowanie wykonane w 30% z plastiku z recyklingu a butelka wraz z nakrętką nadaje się do recyklingu
    Wady:
    • moim zdaniem brak
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    44 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.