WAŻNE INFO O REGULAMINIE! SPRAWDŹ SKRZYNKĘ@ I SPAM
Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Mydła

Luksja Soczyste Mango, Mydło w płynie 

4,3 na 54 opinie
flame1 hit!
25% kupi ponownie

Porównaj ceny

Hebe
Luksja Soczyste Mango
8,49  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,3 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 25% osób
  • 8 stycznia 2025 o 9:58
    bardzo fajne mydło
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    dla mnie bardzo fajne mydło - lubię zapachowe kolorowe mydła. Konsystencja bardzo dobra. Ładnie myje dłonie - nie wysusza skóry a do tego bardzo ładnie pachnie.
    Zalety:
    • ładny zapach manga, dobra konsystencja, nie wysusza dłoni , zapas wystarcza na dłużej
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii tradycyjnej
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 5 października 2024 o 17:27
    Zapach ładny choć ulotny
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Mydła zazwyczaj kupuję w opakowaniu ekonomicznym ponieważ i tak przelewam do dozownika. To przykuło moją uwagę ładnym, kolorowym opakowaniem. Kolor samego produktu jest mocno pomarańczowy, konsytencja kremowa, nie ucieka przez palce. Przy kontakcie z wodą dość dobrze się pieni, wystarczy jedna pompka żeby dokladnie umyć ręce. Dzięki temu starczył na dość długo. Zapach jest bardzo przyjemny ale czujemy go zaledwie przez krótką chwilę. Po spłukaniu wodą jest już niewyczuwalny. Nie powoduje podrażnień ani znacznego przesuszenia aczkolwiek skóra po umyciu jest lekko ściągnięta. Całkiem przyjemny produkt ale znam lepsze więc raczej do niego nie wrócę.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii tradycyjnej
    9 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 26 września 2024 o 13:16
    Zapach świetny
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    LUKSJA Mydło w płynie soczyste mango to produkt, który z pewnością przyciąga uwagę swoim zapachem. Już od pierwszego użycia urzeka intensywnym, świeżym aromatem soczystego mango, który skutecznie umila codzienną rutynę mycia rąk. Konsystencja mydła jest aksamitna, co sprawia, że łatwo się rozprowadza i dobrze pieni. Dzięki temu wystarcza na dłużej, co jest niewątpliwie plusem. Produkt dobrze nawilża skórę, nie powodując uczucia suchości, co zdarza się w przypadku niektórych mydeł.
    Zalety:
    • Zapach
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam do testów od marki/producenta
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 24 sierpnia 2024 o 22:19
    Mogło być trochę lepsze
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    plusy: + owocowy zapach + dokładnie oczyszcza + dosyć dobrze się pieni minusy: - rzadka konsystencja - nieznacznie wysusza skórę inne cechy, których nie biorę pod uwagę przy ocenie: - bardzo niska dostępność + dostępne w opakowaniu uzupełniającym
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Hebe
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.