Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe męskie

Paco Rabanne Invictus EDT 

4,2 na 513 opinie
flame2 hity!
54% kupi ponownie

Porównaj ceny

Superpharm
Rabanne Invictus Woda toaletowa dla mężczyzn 50 ml 50 ml
230,99  zł
E-Glamour.pl
Paco Rabanne Invictus woda toaletowa 50 ml dla mężczyzn
233,77  zł
izapachy.pl
Paco Rabanne Invictus Woda toaletowa 50ml
253,05  zł
Hebe
Paco Rabanne Invictus
279,99  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,2 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 54% osób
Nasi użytkownicy zostawili 13 opinii dla tego produktu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie na ich podstawie:

  • 22 lutego 2021 o 15:59
    bleee
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka próbek
    Ten zapach jest strasznie męczący, mdły i nijaki :/ Nuty głowy, czyli cytrusy są strasznie ostre i nieprzyjemne. A morskiej bryzy to wogóle tam nie czuję :( Jak dla mnie mógłby zdobić niskie półki. i do tego ten tandetny flakon... Napewno nigdy nie obdaruję żadnego faceta tym zapachem
    Wady:
    • całość
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Kaisja
    Kaisja
    5 / 5
    1 lutego 2021 o 21:21
    Zaskakująco ładny zapach w nieładnym flakoniku
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:próbka
    Wykorzystał/a:kilka próbek
    Zapach jest świeży i w sportowym duchu, stąd też zapewne dynamiczna nazwa perfum i skądinąd kiczowaty flakonik oraz scenariusz ze sporym humorem nakręconej reklamy. Perfumy są... po prostu ładne – morsko-cytrusowe z akordami drzewnymi, nutą lauru (i stąd może konotacja z "Niezwyciężonym" z nazwy), seksownej paczuli i... jaśminu – dodającego kompozycji mnóstwa wdzięku oraz słodyczy. Pachną – spacerem po rozgrzanej plaży, ze szklaneczką dobrego drinka, i to świetne perfumy, doskonałe zarówno na wolne dni, jak i do pracy – do biura, i na wypady w teren. Nie miażdżą projekcją, są raczej delikatne, świeże i słodkie, ale nie mdlące, i bez wątpienia męskie w odbiorze. Młodzieńcze, rześkie i sportowe, ale nie infantylne, więc mogą się podobać również starszym Użytkownikom, a z pewnością podobają się Kobietom, co z kolei zainspirowało Twórców do umieszczenia w filmiku reklamowym sporego stadka hurys. Zdecydowanie warte rozważenia przez Bliskiego mi Człowieka. Perfumy – nie hurysy :-).
    Zalety:
    • kompozycja – piękna – morsko-cytrusowa z akordami drzewnymi, świeża, słodka, sportowa i dynamiczna,
    • trwałość – bardzo dobra,
    • projekcja – świetna - perfumy pięknie ewoluują, ale przez cały czas pachną świeżo
    Wady:
    • cena – dość wysoka, ale kompozycja i parametry perfum ją rekompensują,
    • flakonik – trochę niepoważny, kiczowaty
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    26 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 5 grudnia 2019 o 15:03
    przyciągajacy
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    To już drugie opakowanie tych perfum które kupiłam mężowi. Jest nimi zachwycony! 100ml wystarcza mu na okrągły rok, a dokładniej od gwiazdki do gwiazdki ;) Codziennie się nimi psika do pracy, a gdy wróci jego zapach jest w całym domu... a ja podążam za tym świeżym i lekkim zapachem... po prostu uwodzi i przyciąga mnie do niego poprzez ta nutę zapachową. Flakon w formie pucharku to bardzo fajna ozdoba w łazience ;)
    Zalety:
    • długotrwały zapach
    • dostępne różne pojemności
    • dostępność
    • świeży nie duszący zapach
    Wady:
    • cena
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Ata77
    Ata77
    5 / 5
    4 października 2019 o 12:10
    W imieniu mojego męża ;)
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    W imieniu mojego męża pozwolę sobie napisać - to jeden z piękniejszych, świeżych, męskich, zapachów jakich miałam okazję na nim czuć. Jest lekki (ale nie ulotny), świeży (ale nie ogórkowo-mdło-nijaki). Trwały (ale nie migrogenny). Zbiera pozytywne opinie, nie męczy otoczenia, jest z jednej strony wyrazisty, z drugiej subtelny. Jest to zapach z którym się nie rozstajemy. Używany zarówno latem, ale i zimną. Pasuje do każdej okoliczności i na każdą okazję. Dedykowany wszystkim mężczyznom. Ma w sobie dużo nut morskich, ale dzięki występowaniu też nut drzewnych absolutnie nie określiłabym go jako typowy świeżak.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 1 marca 2019 o 13:06
    Świerzy
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Zapach orzeźwiający i świeży niczym morska bryza. Wyraźny, morski aromat z domieszką nuty drzewa. Świeży i minimalistyczny charakter to drzewna kompozycja zapachowa, która sprawdzi się w ciepłe dni.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    U konsultantki
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.