Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane damskie

NOU Jasmin EDP 

4,7 na 53 opinie
67% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,7 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 67% osób
  • EmiPe
    EmiPe
    4 / 5
    7 maja 2021 o 21:54
    Słodki zapach jaśminu
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Te perfumy to propozycja dla tych z Was, którzy lubią słodkie zapachy. Perfumy dość długo utrzymują się na skórze i ubraniu. Ciekawy, wiosenno/letni zapach.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 9 grudnia 2020 o 10:27
    Wyjątkowy zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Perfumy kupiłam w Rossmanie na promocji w cenie koło 40-50 złotych, więc nie oczekiwałam od nich dużo. A jednak mnie zaskoczyły. Już po pierwszym użyciu zauważyłam ,że pierwsze co czuć to nie alkohol, jak ma to miejsce w typowych perfumach. ZAPACH Nie jest to typowo kwiatowy zapach, ma w sobie lekką owocową nutą . Nie jest przy tym za słodki i duszący. Pachnie bardzo elegancko, orzeźwiająco ,ale nie cytrusowo. Moim zdaniem sprawdzi się dla młodszych jak i dojrzalszych kobiet. TRWAŁOŚĆ Trwałość była dla mnie zaskoczeniem. Po 3-4 psiknięciach zapach czuć "pod nosem" przez kilka godzin ,a po całym dniu ubrania nadal pachną użytym rano zapachem. Flakonik jest wygodny i poręczny, a zatyczka nie spada nawet pod koniec użytkowania.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 20 maja 2020 o 16:59
    Zaskoczenie
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Perfumy dostałam w prezencie od mamy. Nie wiem czy zapomniała czy zrobiła to celowo, jednak pominęła fakt, że nie znoszę nuty jaśminu, gdyż przeważnie jest dla mnie zbyt mocna, wręcz dusząca i mdląca, no po prostu nie mój typ. Chyba chciała mnie czymś zaskoczyć i się udało. Niezbyt ochoczo wzięłam się do testów tych perfum i... przeżyłam szok! To nie jest typowy jaśmin, którego tak nie znoszę, ten blend zupełne go gasi, sprawia, że jest niezwykle subtelny i tak naprawdę czuć nuty otaczające, a nie główną. Zapach mnie totalnie zaskoczył na plus. OPAKOWANIE Bardzo podoba mi się opakowanie tych perfum, podobnie jak innych marki Nou, gdyż mają coś w sobie. Są eleganckie i te motywy kwiatowe – piękne! Mamy tutaj prosty, czarny kartonik, na którym znajdują się biało-żółte kwiaty w otoczeniu listków. Podobnie wygląda naklejka na flakoniku. Sam flakon ma nietypowy, intrygujący kształt, a szczególnie zatyczkę. Bardzo ładnie się prezentuje. ZAPACH Nou Jasmin sugeruje, że główną nutą jest tutaj jaśmin, jednak nic bardziej mylnego. Najpierw wyczuwalne są wyraźnie cytrusy (które swoją droga uwielbiam) w otoczeniu słodkiej brzoskwinki, neroli jakoś szczególnie nie jest wyczuwalne na początku projekcji. Zapach nie jest monotonny i po kilku godzinach czuć wyraźnie nutę kwiatu pomarańczy, nieco stonowany i lekki jaśmin, pod koniec zaś ciepły aromat piżma i bursztynu. Zapach ewoluuje w ciągu dnia, pięknie się rozwija na skórze, u mnie wybijając szczególnie te ciepłe, owocowo-kwiatowe, lekko słodkie nuty. Trwałość zapachu jest niezła – czuję go jakieś 5-6 godzin, natomiast o wiele dłużej pozostaje na ubraniach. Plusem jest jego oryginalność, nietypowość. Cena jest korzystna, często można zakupić perfumy tej marki w promocji. Dobrze dostępne – każdy Rossek. PLUSY ciekawy zapach dobra trwałość śliczny flakonik dobra dostępność korzystna cena
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne

Zobacz także inne Wody perfumowane damskie

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.