Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Żele pod prysznic

Bielenda Eco Nature, Kremowe mleczko myjące do ciała, nawilżające `Śliwka kakadu + jaśmin + mango` 

3,9 na 57 opinii
flame1 hit!
43% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,9 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 43% osób
  • Darda2
    Darda2
    4 / 5
    10 stycznia 2022 o 12:05
    Przeciętne
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Do zakupu zachęcił mnie dobry skład i spore opakowanie z wygodną pompką. Cena produktu przystępna, dostępny w Rossmanie. Zapach kosmetyku jest dość delikatny ale nie jest porywający, nie utrzymuje się na skórze po prysznicu. Konsystencja lekkiego kremowego mleczka, nie pieni się - może jedynie minimalnie. Kosmetyk dość wydajny. Nie podrażnił i nie przesuszyć wrażliwej, suchej skóry. Spełniał swoje zadanie ale nie było w nim nic na tyle szczególnego aby do niego regularnie wracać więc zapewne będę dalej testować inne produkty pod prysznic.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • bee20
    bee20
    3 / 5
    2 września 2021 o 15:39
    zawiodłam się
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Szkoda że się zawiodłam, spodziewałam się trochę czegoś innego. Produkt jest drogi, nawet w promocji. Ma ładną szate graficzną, wygodne opakowanie, przyjemny lekki zapach (kocham zapach jaśminu) - i to tylw z plusów. Konsystencja jest gęsta, z początku myślałam że się pomyliłam i wzięłam balsam do ciała. produkt się nie pieni, trzeba dużwej ilości by się pienił. Naweret nałożony na gąbkę, ciężko sprawić by się pienił. A skoro potrzeba dużo produktu by się choć trochę pienił to oznacza że jest mało wydajny. Nie sądzę żebym kupiła drugi raz.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 13 kwietnia 2021 o 1:04
    Mi nie podszedł
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Kupiłam mleczko za połowę ceny i pokładałam w nim nadzieję cudownego, aromatycznego prysznica. Niestety się rozczarowałam. Mleczko jest niewydajne, w ogóle się nie pieni (nawet trochę), trzeba go nałożyć bardzo dużo, żeby w ogóle poczuć się umytą. Jeśli chodzi o zapach to myślałam, że będzie bardziej wyraźny, dla mnie to duża wada, dla kogoś może być zaletą, wiadomo. Na plus na pewno wegański, przyjazny skład. Generalnie nie kupię ponownie.
    Zalety:
    • wegański, przyjazny skład
    • lekki zapach
    Wady:
    • niewydajny
    • dość drogi w cenie regularnej biorąc pod uwagę wydajność
    • uczucie "niedomycia"
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Super-Pharm
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • spicka
    spicka
    3 / 5
    30 marca 2021 o 21:12
    Bez szału.
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Bielenda i seria Eco Nature gości u mnie często. Kolejnym produktem, który trafił do mojej łazienki jest nawilżający żel pod prysznic o zapachu mango/jaśmin/śliwka kakadu. Właściwie jest to kremowe mleczko, ale przyznać muszę, że poza barwą nie dostrzegłam wyjątkowej konsystencji. Być może to przez sposób dozowania przez pompkę, konsystencja nie rzucała się w oczy. Pienił się średnio, zapach był przyjemny, owocowy. Żel pozwalał na umycie ciała, bez uczucia przesuszenia skóry. Wydajność oceniam bardzo dobrze, już sama nie pamiętam kiedy zaczęłam go używać. ???? Szczerze powiedziawszy jednak, z wszystkich produktów z serii, które miałam już okazję używać, ten wypada najsłabiej. Nie zapadł mi w pamięć pod żadnym względem, po prostu zwykłe mleczko pod prysznic z fajnym składem i ideą w tle. Oczekiwałam jakiegoś większego WOW!
    Zalety:
    • wydajność
    Wady:
    • miałam nadzieję na wyjątkową konsystencję mleczka i rewelacyjny zapach, niestety nie znalazłam tego w tym produkcie
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 2 marca 2021 o 22:15
    Pachnie przepięknie!!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    To mój pierwszy produkt Bielenda z serii ECO NATURE.. ale jakże udany! Jak dotychczas to najpiękniej pachnący produkt pod prysznic jakiego używałam, nie żartuje! Mleczko nie pieni się, co mnie osobiście bardzo odpowiada. Ma dosyć wodnistą ale zwartą konsystencję. Po użyciu pozostawia skórę nawilżoną i gładką, a jego zapach jeszcze długo utrzymuje się na skórze. Używam go trzeci tydzień i zostało mi jeszcze niewiele ponad połowa butelki, także jest bardzo wydajny. Duży plus za sporą pojemność i dozownik - kosmetyki z pompką zawsze służą mi dłużej niż zwykłe "wyciskane". Jestem bardzo ciekawa innych produktów tej serii, liczę że inne kombinacje zapachowe będą równie udane :)
    Zalety:
    • ZAPACH!
    • nawilża i wygładza
    • wydajny
    • dozownik w pompce
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.