Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane męskie

Tom Ford Ombre Leather EDP 

5 na 52 opinie
flame1 hit!
50% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
5 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 50% osób
  • 18 marca 2025 o 18:33
    Bardzo skórzane perfumy.
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Piękny skórzany zapach. Bardzo specyficzne perfumy - pachną jak skórzana kurtka czy fotel w bmw. Pachną drogo, długo się utrzymują. Jednak warto zaznaczyć, że są to prawie jednonutowe perfumy - nie zawsze wywołują komplementy. Dla fanów skóry w perfumach polecam, ale musicie bardzo lubić ten akord zapachowy.
    Zalety:
    • Trwałość, elegancja.
    Wady:
    • Mało zmienne, mało uniwersalne.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W drogerii tradycyjnej
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 24 listopada 2022 o 21:16
    Piękne
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Na ten moment to mój numer 1. Od kilku lat przymierzałam się do zakupu tych perfum. Chodziłam, spryskiwałam nadgarstek i za każdym razem byłam mocno na tak. Jedyne co powstrzymywało mnie przed zakupem to marna projekcja, która w połączeniu z dość wysoką ceną (finalnie upolowała je w Douglasie za lekko ponad 600 zł za 100 ml) wzbudzała pewne „ale”. Woda perfumowana zamknięta jest w ciężkim, matowym, czarnym flakonie ze skórzaną nalepką. Jest to typowy unisex, bez skręcania w którakolwiek ze stron. Ombre Leather jest po prostu mega uniwersalny, ba, świetnie komponuje się z innymi zapachami i śmiało można eksperymentować z mieszaniem perfum. W zapachu na pierwszy ogień wysuwa się męska odsłona, czarnej skóry rodem z topowych propozycji Toma Forda, jednak po chwili wchodzi również kardamon i w moim odczuciu różany akord, którego chyba nawet nie ma w składzie. Całość nieco się wycisza. Jest mega sucho, bardzo trafnie Tom Ford zareklamował ten twór z pustynią w tle. Czuć powiew Sahary, nawet jakiś papirus w tle, który również nie jest jedną z nut zapachowych. Po chwili do głosu dochodzi delikatny jaśmin i przepięknie łączy się z chropowatą skórą. Całość pachnie dość surowo, ale luksusowo. Nosząc go czuję się jak milion dolarów. Jest to idealny zapach dla bizneswoman albo biznesmena bo jak wspomniałam jest bardzo uniwersalny i zarówno damskie jak i męskie dominujące charaktery świetnie się w nim odnajdą. Jedyne czego mi brak to projekcja, ogon, który uwielbiam w perfumach. Taka smuga zapachu, którą zostawiam przechodząc. Tu tego nie ma, jest może przez godzinę, później niestety bliskoskórny. Trwałość ogólnie 12 h wiec nie jest źle, na ubraniach nieco dłużej. Są przepiękne, może kiedyś uda mi się kupić coś podobnego tylko z większą projekcją bo tu niestety - jest dość mała, a za te pieniądze chciałabym dzielić się z otoczeniem tą cudną wonią.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Zobacz także inne Wody perfumowane męskie

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.