Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Żele pod prysznic

Luksja Silk care, Refreshing Aloe Vera & Hibiscus Creamy Shower Gel Kremowy żel pod prysznic `Odświeżający aloes i hibiskus`

4,5 na 56 opinii
flame1 hit!
67% kupi ponownie

Porównaj ceny

Hebe
Luksja Aloe
11,99  zł
Superpharm
Luksja Żel pod prysznic Aloe 500ml 500 ml
12,99  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,5 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 67% osób
  • 21 marca 2025 o 17:02
    Na zawsze mój
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Jeśli chodzi o żele pod prysznic to lubię gdy ma ładny, intensywny zapach, który utrzymuje się na ciele również po kąpieli. I ten właśnie taki jest. Dodatkowo jego kremowa, gęsta konsystencja powoduje, że dobrze się pieni i oczyszcza cialo. Skóra jest nawilżona, a ja czuje się zrelaksowana. Nie podrażnia, nie uczula. Jest w przystępnej cenie w wielu drogeriach, więc nie pozostaje nic innego jak tylko wyciągnąć po niego rękę.
    Zalety:
    • Zapach
    • Konsystencja
    • Skład
    • Cena
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii tradycyjnej
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 29 października 2024 o 3:11
    Zapach spokoju
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    W przypadku kosmetyków pod prysznic zapach jest dla mnie bardzo ważny, bo ma realną moc oddziaływania na nastrój. Na żele od Luksji jakoś nie zwracałam szczególnej uwagi. Właściwie nie wiem czemu. A szkoda, bo zapach tego żelu jest przepiękny. Delikatnie kwiatowy z nutami orzeźwiającego aloesu. Idealna kompozycja. Wycisza i przynosi chwilę prawdziwego relaksu. Świetny do aromatoterapii. KONSYSTENCJA żelu jest aksamitna, kremowa, mleczna, dość gęsta. Żel bardzo mocno się pieni, co przekłada się na to, że jest wydajny. W trakcie aplikacji czuć, że skóra jest dobrze oczyszczona, ale też przyjemne otulona konsystencją i zapachem. Nie wysuszył mojej skóry, ani nie podrażnił.
    Zalety:
    • Bardzo przyjemny, wyciszający zapach
    • Cena
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii tradycyjnej
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 21 października 2023 o 23:32
    Zdecydowanie jedne z najlepszych połączeń zapachowych zamknięte w jednym żelu
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Na żel Luksja Silk Care Refreshing Aloe Vera & Hibiskus Creamy natknęłam się, gdy poszukiwałam dla siebie żelu pod prysznic bo obecny był na wykończeniu. Rossmann zaskoczył mnie tym produktem, 500ml żelu, design opakowania klasyczny - biała, platikowa butelka, z grafiką imitującą nuty zapachowe. Zapach to chyba jedna z największych zalet tego żelu hibiskus i aloes, osobiście uważam że to jedno z najprzyjemniejszych i najbardziej relaksujących nut zapachowych, po prostu zakochałam się w tym zapachu od pierwszego użycia. Żel jest koloru białego, jest kremowy tak jak zapewnia producent. Produkt łatwo rozprowadzić po całej powierzchni ciała, miło otula ta kremowa konsystencja, całe mycie dzięki temu jest niezwykle przyjemne. Żel spełnia swoje zadanie w stu procentach myje, odświeża, pięknie pachnie, a w dodatku jest bardzo wydajny i ma korzystną cenę jak na te pojemność. To naprawdę dobra pozycja dla skór wymagających.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    19 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • gumija
    gumija
    5 / 5
    17 października 2023 o 12:13
    Z pewnością otula przyjemnym zapachem
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Z przyjemnością można go używać podczas odprężających pryszniców. Zapach otula ciało, delikatnie je myjąc i nawilżając. Dość dobry skład i przyzwoita cena zachęca do zakupu.
    Zalety:
    • dostępność
    • cena
    • zapach
    • opakowanie
    • nawilża
    • delikatnie myje
    • nie podrażnia ani nie wysusza
    Wady:
    • słaba wydajność
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 31 maja 2023 o 22:40
    Fajnie odświeża, lecz nieziemsko wysusza
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    plusy: + świeży, słodki zapach + dosyć gęsta kremowa konsystencja + dobrze się pieni + dokładnie oczyszcza skórę minusy: - mocno wysusza inne cechy, których nie biorę pod uwagę przy ocenie: + szeroka dostępność + wygodne opakowanie
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.