Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane damskie

Tom Tailor Happy to Be EDP 

4,3 na 53 opinie
33% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,3 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 33% osób
  • 14 marca 2025 o 20:54
    Coś pięknego
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Happy to Be od razu przyciągnęło mój wzrok wyglądem flakonu i zapachem. To zapach który przypadnie do gustu fankom zapachów kwiatowych z piżmowym wykończeniem. Czuć kwiatową mieszankę, przede wszystkim jaśmin, ale jest on przełamany nutami piżmowymi ???? Uwielbiam ten zapach. Utrzymuje się na skórze przez kilka godzin, najintensywniejszy jest oczywiście tuż po aplikacji. Ale przez cały czas gdzieś tam go czuję ????????
    Zalety:
    • Piękny prosty flakon
    • Piękny zapach
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 7 kwietnia 2023 o 18:59
    Jaśminowy piżmak
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Lubię, gdy perfumy mają proste, minimalistyczne flakony, więc Happy to Be od razu przyciągnęło mój wzrok. Chwost przy nakrętce jest dla mnie akurat elementem zbędnym. Najważniejsze jest jednak to, co kryje opakowanie... A jest to woda perfumowana, która przypadnie do gustu fankom zapachów kwiatowych z piżmowym wykończeniem. Na początku dosyć mocno czuć kwiatową mieszankę, przede wszystkim jaśmin, ale jest on przełamany nutami piżmowymi i czymś, co przypomina mi w zapachu różowy pieprz. Dodaje to zapachowi nieco pikanterii. Całość jest moim zdaniem bardzo podobna do wody Oriflame - Signature for her. Zapach utrzymuje się na skórze przez kilka godzin, choć najintensywniejszy jest oczywiście tuż po aplikacji. Z czasem zapach staje się przyskórny i trzeba rozpylić go ponownie.
    Zalety:
    • zapach dla fanek nut kwiatowo-piżmowych
    • ładny flakon
    • dosyć przystępna cena
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    7 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 19 stycznia 2023 o 22:04
    Ponętne i zmysłowe
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Już samo opakowanie przyciąga wzrok, niby zwykła kwadratowa butelka a jednak ma coś w sobie. Bardzo ładnie prezentują się na półce a malutki dodatek w formie breloku dodaje im uroku. Zapach słodki, ponętny i zmysłowy, przypominający inne drogie perfumy. Dość mocny, dodający pewności siebie. Wydaje mi się, że nie dla każdej kobiety będą odpowiednie, dla niektórych może być duszący zapach. Trwałość średnia, na początku są bardzo intensywne jednak z czasem zapach słabnie i staje się delikatniejszy. Utrzymują się z kilka godzin i w ciągu dnia trzeba ponownie ich użyć.
    Zalety:
    • Wygląd
    • Zapach
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Zobacz także inne Wody perfumowane damskie

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.