Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Mydła, pasty i żele do mycia twarzy

Lirene Dermoprogram Make me Fresh, Oczyszczający owocowy żel do mycia twarzy `Yuzu & olej z moringi` 

4,1 na 519 opinii
flame2 hity!
47% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,1 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 47% osób
  • 22 lutego 2024 o 21:54
    Średni
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Produkty od Lirene bardzo lubię, więc skusiłam się około pół roku temu na zakup tego żelu. Opakowanie - bardzo ładny design, wygodny w użytkowaniu. Zapach - przepiękny, cytrusowy! Sam produkt jest bardzo przyjemny w użytkowaniu. Żel posiada małą drobinę. Bardzo ładnie oczyszcza skórę, także z makijażu. Po zastosowaniu skóra twarzy jest nawilżona, wygładzona. Generalnie fajny produkt, warty zakupu także ze względu na niską cenę.
    Zalety:
    • Cena
    • Opakowanie
    • Zapach
    • Jakość
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 17 grudnia 2021 o 21:05
    Całkiem przyjemny żel
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Stosowałam ten żel na samym początku mojej drogi ze świadomą pielęgnacją. Jest całkiem okej. Jest przeznaczony dla skóry suchej i normalnej. No nie powiedziałabym. Ja mam skórę mieszaną i dość mocno przetłuszczającą się w strefie T, a mimo to czułam ściągnięcie na twarzy po umyciu. Poza tym żel dobrze doczyszcza twarz. Ma bardzo przyjemny owocowy zapach. Dzięki temu zapachowi używało mi się go jeszcze chętniej. Produkt po prostu spełniał swoją funkcję, jednak w mojej opinii jest kosmetykiem za mocnym dla skóry przede wszystkim suchej. Dobrze odnajdzie się jako produkt dla skóry mieszanej i tłustej.
    Zalety:
    • zapach
    • konsystencja
    • dobre oczyszczanie
    Wady:
    • uczucie ściągnięcia
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 14 listopada 2021 o 19:44
    Idealne oczyszczenie
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Ten żel jest świetny, ładnie pachnie, jest wydajny, dobrze oczyszcza , nawet z make up. Dużym plusem jest również jego cena, ok 14 zł. Skład żelu jest również rewelacyjny . Polecam
    Zalety:
    • Wydajność
    • Cena
    • Zapach
    • Skład
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 7 października 2021 o 13:57
    Żel dobrze oczyszcza i lekko nawilża skórę, ale jego nietypowa konsystencja jest nieco upierdliwa.
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Marka Lirene Dermoprogram od dłuższego czasu wypuszcza na rynek bardzo ciekawe, przyciągające do siebie nowości w kategorii pielęgnacji ale i nie tylko. Decyduję się na ich różnego rodzaju propozycję coraz częściej i w większości przypadków jestem naprawdę usatysfakcjonowana ich działaniem. Nas żel do mycia twarzy z serii Make Me Fresh zdecydowałam się tak naprawdę z potrzeby chwili i tego, że robiąc spore zakupy w jednej z drogerii internetowych chciałam jak najwięcej przyoszczędzić, a ta propozycja była w naprawdę korzystnej promocji. Na co dzień do mycia buzi bardziej preferuje żele niż pianki, więc kosmetyk od Lirene wydawał mi się idealny. Zawiera on w swoim składzie cytrus yuzu, który zawiera w sobie trzykrotnie więcej witaminy C niż cytryna, jest odpowiedzialny za rozświetlenie i wyrównanie kolorytu cery, a także za jej odżywienie. Olej z moringi idealnie wygładza oraz nawilża naszą skórę. Kosmetyk kupujemy w wykonanej z plastiku tubie o pojemności 150 ml. Jest ona częściowo przeźroczysta, dlatego widać przez nią, ile produktu nam jeszcze pozostało. U góry opakowania umieszczono grafikę przeciętego na pół cytrusa, a na nim znajdziemy logo producenta oraz nazwę produktu. Niżej znajdziemy obietnicę, że kosmetyk zawiera w sobie aż 93% składników pochodzenia naturalnego. Tubka zamykana jest metodą na klik Sam kosmetyk ma dosyć nietypową konsystencję, gdyż określiłabym ją jako taki żelowy olejek. Jest to coś naprawdę gęstego, co niby bardzo łatwo wydobywa się z opakowania, ale jednocześnie dosyć trudno się pieni w ogóle rozprowadza po skórze, trzeba go naprawdę porządnie rozwodnić. W ramach rekompensaty posiada naprawdę ładny zapach, jest on intensywny i cytrusowy. Żelu używałam dwa razy dziennie, rano jako pierwszy etap pielęgnacji, wieczorem jako drugi, po użyciu olejku do demakijażu. Produkt dobrze domywa wszelkie ,,resztki" znajdujące się na twarzy, pozostawiając ją tym samym odświeżoną oraz oczyszczoną, ale bez uczucia ściągnięcia. Dodatkowo wyczuwalne jest tutaj delikatne nawilżenie cery, chodź o jej obiecanym przez producenta rozświetleniu raczej nie ma mowy. Utrudniająca jest też ta gęsta konsystencja, bo bardzo trudno zmywa się z buzi, trzeba mieć do tego sporo cierpliwości i zużyć sporo wody. Moim zdaniem żel spełnia swoją rolę i jest obiektywnie dobrym produktem, ale nie stanie się moim ideałem. Jego konsytencja jest raczej upierdliwa i sprawiła, że zaczęłam mieć go dość. Polecam go jedynie cerom suchym. Ja już raczej nie powrócę.
    Zalety:
    • Wydajność
    • Cena
    • Opakowanie w formie tuby
    • Cytrusowy zapach
    • Dobrze oczyszcza
    • Odświeża
    • Delikatnie nawilża
    Wady:
    • Konsystencja
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    24 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Kiwi_24
    Kiwi_24
    4 / 5
    30 lipca 2021 o 18:29
    Owocowy szał
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Żel ma dość gęstą i ciężką konsystencję. Posiada ładny owocowy zapach cytrusów idealny na lato. Dobrze się rozprowadza i wystarczy mała ilość nanieść na skórę. Ja na początku używałam go dużo za dużo dlatego szybko mi się skończył. Po użyciu skóra jest gładka i przyjemna w dotyku. Na opakowaniu przeczytamy że żel jest nawilżający i tak jest :) czuć na skórze moc witamin. Polecam.
    Zalety:
    • owocowy zapach
    • wystarczy mała ilość produktu
    • dobrze się rozprowadza
    • nawilża skórę
    Wady:
    • ciężka konsystencja
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Hebe
    6 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.