Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Peelingi do ciała

Green Pharmacy Peeling cukrowy `Róża piżmowa i zielona herbata` 

4,6 na 559 opinii
flame6 hitów!
64% kupi ponownie

Porównaj ceny

ceneo
Green Pharmacy Peeling cukrowo solny Róża piżmowa, zielona Herbata 300ml
28,24  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,6 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 64% osób
  • 2 października 2023 o 12:57
    Jest super
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Opakowanie: cudo, przepiękne kwiatowe kompozycje. Przyjemne dla oka kolory, zachęcające do zakupu. Produkt: delikatny peeling. Nadaje się do przyjemnego masażu skóry, ale nie do konkretnego peelingu. Mimo wszystko bardzo fajny produkt.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • saajko
    saajko
    5 / 5
    13 kwietnia 2023 o 16:06
    świetny peeling
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Bardzo polubiłam się z tym produktem. Cudownie działa, po jego użyciu skóra jest gładka, miękka i niesamowicie przyjemna w dotyku. Dodatkowo peeling ma wspaniały zapach, idealną konsystencję, wygodne opakowanie i dobrą wydajność. Nie mam mu zupełnie nic do zarzucenia. Używanie go to prawdziwa przyjemność. Jest to jeden z lepszych peelingów, jaki miałam okazję stosować i na pewno będę do niego wracać.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Natura
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Eniel
    Eniel
    5 / 5
    6 lipca 2021 o 12:24
    Super peeling
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Rewelacyjny peeling cukrowy. Obłędnie pachnie, a po wyjściu z łazienki zapach unosi się w całym mieszkaniu. Relaksuje i koi, bardzo dobrze złuszcza naskórek i nie podrażnia. Oczyszcza, pielęgnuje, a w połączeniu z masłem tej samej firmy daje niesamowite chwile wytchnienia. Skóra jest gładka, miękka w dotyku i zostawia na ciele bardzo przyjemny filtr.
    Zalety:
    • piękny zapach,
    • oczyszczenie,
    • nawilżenie,
    • nie podrażnia,
    • koi zmysły,
    • wydajny
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    20 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 10 grudnia 2020 o 21:17
    Ten zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Ostatnio obsesyjnie kupuję wszystko o zapachu różanym. Zaczęło się od perfum, obecnie chyba cała pachnę już różą. Nie mogłam przejść obok tego produktu obojętnie. Produkt w miarę ogólnodostępny, bardzo często widuję go w Naturze, ale również sklepach online. Cena przyzwoita, jak na taką pojemność, dodatkowo często bywa na promocjach, więc czasem można kupić i za 11 złotych. Opakowanie proste, szata graficzna stonowana, ale ładna. Nie sprawia problemów przy otwieraniu, nawet mokrą ręką. Peeling gęsty, z dużą ilością drobin, aplikacja łatwa. I do tego piękny zapach, chociaż głównie dzięki perfumowi wysoko w składzie :( Przede wszystkim bardzo dobrze ściera martwy naskórek. Robi to dosyć mocno, ale jednocześnie nie widzę żadnego zaczerwienienia czy najmniejszego podrażnienia. Zostawia skórę bardzo ładnie wygładzoną i wyraźnie zmiękczoną. Taką aż przyjemną w dotyku. Szkoda tylko, że zostawia trochę tłustego filmu na skórze. To daje takie złudne uczucie nawilżenia, które szybko znika. Jestem zadowolona. Cena tutaj jest dostosowana do jakości produktu. Kupię jeszcze nie raz :)
    Zalety:
    • Dostępność.
    • Cena.
    • Wydajność.
    • Ładne, proste, funkcjonalne opakowanie.
    • Wygładza.
    • Ściera martwy naskórek.
    • Zmiękcza.
    • Nie podrażnia.
    Wady:
    • Przeciętny skład.
    • Tłusty film.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Natura
    13 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Ann_26
    Ann_26
    4 / 5
    15 lipca 2020 o 13:38
    Zaskakująco dobry
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Kosmetyk znajduje się w plastikowym pudełeczku o pojemności 300 ml. Wygląd jest minimalistyczny, dość charakterystyczny dla tej marki - mi bardzo się podoba :) Słoiczek jest zakręcany i zabezpieczony dodatkowo sreberkiem. W zapachu najbardziej wyczuwalna jest właśnie róża, zielonej herbaty za bardzo nie czuje. Początkowo obawiałam się trochę zapachu - niepotrzebnie, bo spodobał mi się. Porównałabym go do nadzienia różanego w pączkach :D Jednak zdaję sobie sprawę, że nie wszystkim może przypaść on do gustu :) Konsystencja jest dość zbita, z mnóstwem zatopionych drobinek cukru. W innych peelingach cukrowych jakie miałam, kryształki w kontakcie z wodą dość szybko się rozpuszczały. Tutaj tak nie jest, przeciwnie - zapewniają one dość dobre złuszczanie. Ja jako fanka mocniejszych zdzieraków jestem zadowolona :) Po użyciu peelingu skóra jest wygładzona. Dodatkowo peeling zostawia warstewkę sprawiającą wrażenie nawilżenia skóry. Nie jest to jednak tak nie lubiany przeze mnie tłusty film :)
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    6 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.