Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Odżywki do włosów

Lush Super Milk Conditioner Odżywka w sprayu

5 na 53 opinie
flame1 hit!
100% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
5 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 100% osób
  • 27 listopada 2024 o 21:32
    Perfumy do włosów
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Ten zapach! Słodkie miodowo karmelowe mleko spryskane świeżą cytryną. Coś fantastycznego + zapach faktycznie utrzymuje się do następnego mycia włosów. Jeśli chodzi o właściwości pielęgnujące - ja używałam jedynie w celu wygładzenia włosów, żeby się aż tak nie puszyły i ten punkt faktycznie jest spełniony. Moim zdaniem ten produkt to raczej fantastyczne perfumy do włosów które przy okazji je delikatnie pielęgnują. Opakowanie jest wygodne a sam produkt bardzo wydajny - na pewno zostanie u mnie na stałe w kosmetyczce.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii tradycyjnej
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 30 października 2023 o 22:54
    Rewelacja!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Bardzo lubie wszelkie psikane kosmetyki do włosów. Ten produkt otrzymałam najpierw w próbce jednak zaraz po 1 użyciu zakupilam pełnowymiarowe opakowanie. Ten zapach jest obłędny i trzyma bardzo długo. Pięknie wygładza wlosy i eliminuje puszenie. Odkąd używam tego produktu znacznie latwiej rozczesuje włosy. Opakowanie jest wygodne a z wyglądu typowy Lush . Zdecydowanie zakupoe kolejne opakowanie. Produkt jest bardzo wydajny i wart swojej ceny. Moje średniopory bardzo się lubią z tym produktem.
    Zalety:
    • Zapach
    • Opakowanie
    • Wydajnosc
    Wady:
    • Cena
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Inna drogeria
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 19 maja 2023 o 10:05
    Hit TikToka
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Kupiłam tę odżywkę z polecenia na zagranicznym TikToku - była polecana nie ze względu na swoje odżywcze działanie, tylko jej zapach. Markę Lush można kupić w Polsce od ponad roku, więc jej popularność jest dość niska. Oceniam odżywkę na 5 gwiazdek, ponieważ rzeczywiście zapach jest fenomenalny. Utrzymuje się aż do kolejnego mycia. Na plus też skład odżywki i opakowanie. Co do działania, które obiecuje producent, zauważyłam u siebie wygładzenie włosów po jej użyciu, jednak głównym powodem, dla którego kupię kolejne opakowanie jest ten piękny zapach.
    Zalety:
    • Zapach
    • Opakowanie
    • Efekt wygładzenia
    Wady:
    • Cena
    • Dostępność
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.