Toksyczną cechą mojej osobowości jest to, że jak chcę mieć jakiś kosmetyk i natrafiam na dobrą promocję - tu filtr kosztował 80zł! - to kupuję kilka opakowań, w ten sposób skończyłam z ośmioma filtrami Veoli.
Sam produkt zamknięty jest w bardzo fajnym i funkcjonalnym opakowaniu z pompką. Przypomina mi bardzo mój inny filtr, który jest zresztą od lat moim KWC - La Roche Posay Anthelios UV Mune 400 Creme Hydratante. Tak jak Anthelios ma gęstszą, kremową konsystencję, jest koloru żółtego i podobnie jak filtr LRP nie ściera się tak łatwo, jak lżejsze konsystencje emulsyjne. Oba filtry równie dobrze się reaplikują w ciągu dnia, nie szczypią w oczy.
Jednak Veoli to nadal 4.5 gwiazdki, a nie 5 i moim KWC nie zostanie. Niestety, ma cięższą konsystencję od LRP, nie poleciłabym go na pewno cerom tłustym. Przez to, że jest nieco cięższy jest też po prostu mocniej widoczny na twarzy, cera bardziej się błyszczy. Początkowo błysk jest naprawdę duży, po 20-30 minutach jest lepiej, ale nadal nie tak dobrze, jak w przypadku LRP.
PPD w obu filtrach jest praktycznie takie samo. Na plus Veoli natomiast jest to, że według mnie bardziej pielęgnuje, nawilża wręcz cerę, czuć jej duży komfort, co z pewnością spodoba się cerom suchym.
Lubię oba filtry i na pewno będę kupowała zamiennie, ale póki co będę zużywać swoich osiem opakowań Veoli. Polecam, bo to zdecydowanie jeden z lepszych filtrów na rynku, a przetestowałam naprawdę sporo.
Edit: Niestety, musiałam edytować swoją opinię, największy minus tego filtra wyszedł gdy zaczęłam intensywnie spacerować (nawet nie biegać, spacerować), otóż twarz robi się spocona i mokra. Nie mam na myśli naszego potu, sam filtr zamienia się w jakąś taką wodnistą substancję na twarzy i zaczyna spływać, paskudne uczucie, nie występuje to gdy używamy filtra idąc na zakupy, ale przy jakimkolwiek wysiłku fizycznym taki efekt gwarantowany. Oddałam resztę opakowań koleżance, nigdy więcej, a szkoda, bo poza tym to naprawdę fajny produkt, ale ta cecha totalnie go u mnie dyskwalifikuje.
- Wydajność
- Zgodność z opisem producenta
- Zapach
- Stosunek jakości do ceny
- Opakowanie