Nie zaprzeczę - jako włosomaniaczka z ekscytacją czekałam na wypróbowanie tej wcierki. Po pierwsze dlatego, że to nowość, po drugie dlatego, że pewna innowacja - wcierki z melatoniną jeszcze nie było. Nie jest to powszechnie stosowany we wcierkach składnik. Chociaż znalazłam aż 2 dostępne na naszym rynku, ale fakt, że droższe, zaś założycielka firmy mówiła, że jest tylko jedna i o połowę mniejsza niż Sleepy.
Kiedy wychodzi jakaś nowość HTC, to zawsze oglądam live z Agnieszką, która opowiada o produktach, nie inaczej było i tym razem. Nie powiem - właścicielka marki ma gadane, potrafi każdy produkt przedstawić tak, żeby każdy zapragnął go mieć. Jednak jak się przyjrzeć ocenom tych kosmetyków na Wizażu, to większość z nich nie ma wcale dobrych ocen, a wcierki, to już szczególnie. Sama miałam może z 80% ich asortymentu i tylko do 1 kosmetyku chcę wracać (to i tak sukces, z Anwen nie chcę wracać do żadnego, a tam asortyment większy ;) ).
Buteleczka fioletowej wcierki jest zwykła, z taniego plastiku, z najzwyklejszą etykietą, którą łatwo zamoczyć, nie jest ona z tych wodoodpornych śliskich lub plastikowych, nieestetycznie przyklejona z tyłu. Ale ok, jeśli to ma wpływ na niższą cenę, to jestem na tak.
Rozpylacz raz "wypsikuje" malutką porcję wcierki, a raz normalną, więc trzeba wtedy psikać 2 razy.
Zapach miał być lawendowy, a ja uwielbiam taki. Niestety lawendę czuć tylko z odkręconej butelki i to ledwo co, podczas aplikacji nie czuć jej w ogóle. Rozumiem jednak, że zbyt intensywny zapach mógłby utrudniać sen, skoro to produkt na noc, ale i tak wolałabym, żeby pachniał chociaż podczas aplikacji, a potem mógłby już się nie utrzymywać na głowie.
Co do efektów - są zerowe. Po półtora miesiąca codziennego stosowania nie ma żadnych rezultatów. Nawet nawilżenia, czy ukojenia. Melatonina miała tu być odpowiedzialna za wiele dobrych działań, ale u siebie nic takiego nie zauważyłam.
Owszem, zużyję ją do końca i zobaczę, czy coś jeszcze się poprawi, wiem, że na to trzeba czasu, ale póki co, to nie ma się czym ekscytować.
- Wydajność
- Zgodność z opisem producenta
- Zapach
- Stosunek jakości do ceny
- Opakowanie