Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Mleczka do ciała

Ziaja Awokado, Mleczko do ciała 

4 na 521 opinii
flame3 hity!
52% kupi ponownie

Porównaj ceny

Superpharm
Ziaja Mleczko do ciała Bio Olejek z awokado 400 ml
12,49  zł
bialastokrotka.pl
Ziaja BIO avocadomleczko do ciała 400ml
19,00  zł
izapachy.pl
Ziaja BIO avocadomleczko do ciała 400ml
19,45  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 52% osób
  • 14 maja 2024 o 22:20
    Dobrze natłuszcza
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Niestety mam wrażenie, że produkt tylko natłuścił moje ciało. Balsam jest dosyć wydajny, opakowanie jest wygodne z pompką. Stosując wieczorem rano nie czuje żadnego efektu nawilżenia. Dodatkowo strasznie drażnił mnie jego zapach, ale wiadomo to indywidualna kwestia. Produkt jest bardzo przeciętny, dlatego nie wrócę do niego ponownie. Patrząc na ofertę balsamów na rynku w tym przedziale cenowym można spokojnie znaleźć lepszy produkt.
    Zalety:
    • Dobrze natłuszcza
    • Wydajny, w wygodnym opakowaniu
    Wady:
    • Brak nawilżenia
    • Zapach
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 8 grudnia 2022 o 17:15
    Nie liczyłam na wiele, ale to mleczko sprawdza się dobrze jako produkt okluzyjny
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Nawilża - nie. Działa okluzyjnie - tak. Kupiłam, bo mojego ulubionego balsamu do ciała nie było, a nie chciało mi się w deszczu biegać od sklepu do sklepu. OPAKOWANIE Jak to Ziaja. Prosta grafika, butelka plastikowa. Na plus pompka. SKŁAD Nazywa się awokado. I olejek z awokado jest, ale daleko na liście składników, Natomiast kluczowy składnik to parafina i to nam sugeruje jak traktować to mleczko. Jako produkt zapewniający okluzję, a nie nawilżenie. KONSYSTENCJA I ZAPACH Dość gęste białe, tłuste mleczko. Zapach słodkawy, mocny i niezbyt przyjemny. DZIAŁANIE Posmarowanie suchej skóry nie kończy się dobrze. Mleczko jest tłuste, długo się wchłania, skóra jest lepka. Trzeba inaczej. Mleczko nanosimy na skórę mocno wilgotną, wręcz mokrą po prysznicu. Wówczas rozcieramy w dłoniach i nanosimy na skórę. Wchłania się dobrze, nie jest tłuste. Mam wrażenie, że mleczko tworzy niewidoczną warstwę zamykającą wodę. I w takiej kombinacji - nawilża. Ale skóra musi być wilgotna. PODSUMOWUJĄC Nie jest to moje ulubione mleczko do ciała. Nie podoba mi się zapach. Skład jest nienadzwyczajny. Niemniej uważam, że sprawdza się nieźle w roli kosmetyku okluzyjnego.
    Zalety:
    • działa okluzyjnie
    • funkcjonalne opakowanie
    Wady:
    • samo w sobie nie nawilża
    • męczący zapach
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Hebe
    17 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • de-brie
    de-brie
    3 / 5
    17 listopada 2021 o 14:17
    Średni
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Olej awokado na dziesiątej pozycji w składzie. Lekko tępy ale łatwo się rozprowadzający tłuścioszek, wchłania się, pozostawiając nielepki film na skórze, Czy nawilża? Raczej nie. Skóra wygląda dobrze, dopóki nie zmyjemy balsamu. Na pewno chroni. Zapach chemiczny, lekko pobrzmiewa w nim landrynka. Nie wrócę.
    Zalety:
    • cena
    • wchłanianie
    Wady:
    • słabe działanie
    • zapach
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 18 października 2021 o 16:43
    Najlepszy ❤️
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Uwielbiam balsam awokado z Ziaji ❤️. Smaruję się nim przy każdej okazji ;). Świetnie nawilża i pielęgnuje. Mam skórę wrażliwą. Szybko się wchłania i cudownie pachnie, pozostawiając skórę delikatna i miękka. Polecam ❤️
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Hebe
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 3 września 2021 o 19:25
    Ogromna dawka nawilżenia
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Kupiłam to mleczko z myślą że będzie to ot taki kremik awaryjny po szybkim prysznicu. I jakież było moje zdziwienie po pierwszym użyciu! Mleczko naprawdę bardzo intensywnie nawilża (zapewne dzięki olejkowi z awokado który jest dość wysoko w składzie). Pięknie, subtelnie pachnie i zapach ten długo utrzymuje się na skórze. Ogromny plus za minimalistyczna szatę graficzną oraz opakowanie z pompką, co jest dużym ułatwieniem podczas smarowania się tego typu produktami. Cena również jest bardzo atrakcyjna. Ja swoje opakowanie kupiłam w drogerii Natura za kilkanaście złotych. Jeśli potrzebujesz mocnej dawki nawilżenia- gorąco polecam! :) Musze przetestować inne warianty mleczek do ciała Ziaja. Widać że firma się rozwija i wypuszcza na rynek coraz lepsze produkty.
    Zalety:
    • Zapach
    • Konsystencja
    • Nawilżenie
    • Cena
    • Dostępność
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Natura
    6 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.