Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Żele pod prysznic

Faberlic Vitamania, Witaminowy żel pod prysznic `Mango i papaja` 

2,3 na 53 opinie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
2,3 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: % osób
  • malwi73
    malwi73
    3 / 5
    22 maja 2022 o 13:56
    Kicha niestety
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Ciekawa byłam jak firma Faberlic radzi sobie w kwestii żeli pod prysznic. Niestety słabo. Żel ma taką budyniowatą konsystencję. Ładnie się rozprowadza, średnio pieni. Najgorsze to, ze zapach, który wydaje się być dość ładny, jest bardzo słaby. W butelce jeszcze go czuć, ale podczas aplikacji już nie. No szkoda, bo z tą soczystą barwą i taka orginalną buteleczką miał duży potencjał. Szczerze mówiąc, to użyłam go z 3 razy, a resztę używałam jako mydło do rąk. Tu tez słabo pachniał.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    U konsultantki
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 28 maja 2021 o 17:40
    Mango i papaja - wyszło mdło.
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Kosmetyki Faberlic poznaję od roku i ten żel był jednym z pierwszych kosmetyków firmy jakie kupiłam, bo uwielbiam mango. Szata produktu jest bardzo sympatyczna. Butelka i widoczny w niej pomarańczowy żel wygląda zachęcająco, ale jest niewygodną w użycia, jest dosyć twarda. Sam żel ma gęstą, budyniową konsystencję, trochę nawet glutowatą. Średnio się pieni ale dobrze oczyszcza, lekko wysusza. Nie jest też zbyt wydajny, butelka szybko się skończyła. Na koniec zostawiam zagadnienie zapachu, bo tu czuję się mocno rozczarowana. Uwielbiam mango, ale tutaj coś nie wyszło. Zapach nie jest sztuczny ani przesadnie chemiczny, ale tu zestawiono mango z papają i takie połączenie sprawia że zapach jest bardzo mdły. Serio mdliło mnie podczas kąpieli i nie było to bardzo przyjemne doznanie. Więcej nie kupię.
    Zalety:
    • Ładna szata graficzna
    • Pomarańczowy kolor żelu
    • Dobrze oczyszcza
    Wady:
    • Mdły zapach
    • Średnio się pieni
    • Mało wydajny
    • Trochę wysusza
    • Zbyt budyniowa konsystencja
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 5 listopada 2020 o 2:07
    Nieprzyjemnie się go używa
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    plusy: + dość dobrze oczyszcza minusy: - słabo się pieni - mdły zapach - wysusza skórę inne cechy, których nie biorę pod uwagę przy ocenie: - bardzo niska dostępność - niewydajny + wygodne opakowanie
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.