WAŻNE INFO O REGULAMINIE! SPRAWDŹ SKRZYNKĘ@ I SPAM
Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Szampony i odżywki dla mężczyzn

Head & Shoulders Men Ultra, Deep Cleansing Shampoo Szampon przeciwłupieżowy

5 na 53 opinie
100% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
5 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 100% osób
  • 29 marca 2020 o 16:56
    Świetny szampon
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Świetny szampon, przede wszystkim skuteczny . Włosy zdrowe, lekkie , bez łupieżu. Piękny męski zapach. Trzeba pamiętać, żeby używać na przemian z innym szamponem. Polecam serdecznie.
    Zalety:
    • Działanie
    • Konsystencja
    • Zapach
    • Włosy zdrowe bez łupieżu
    Wady:
    • Nie ma
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Olsen0
    Olsen0
    5 / 5
    6 maja 2019 o 9:43
    Ok.
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Produkt stworzony z myślą o mężczyznach ale miałam okazję go testować. Używa go mój tata i jest bardzo z niego zadowolony. Zresztą u mnie w domu wszyscy bardzo lubię szampony Head & Shoulders. One zawsze goszczą w naszej łazience. Produkt ładnie pachnie. Posiada wygodne opakowanie. Dobrze myje głowe. Świetnie się pieni. Walczy z łupieżem. Jestem na tak!
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    4 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 3 kwietnia 2019 o 18:18
    Prawdziwie oczyszczone włosy
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Headshoulders to marka szamponów i odżywek dla osób, które zmagają się z powracającym łupieżem.Sposród różnych rodzajów można wybrać coś dla siebie. Pomimo tego, że opisywany produkt jest dedykowany mężczyznom to chętnie go stosuję. Zawiera wyjątkowy składnik, czyli węgiel drzewny, znany przez szereg wyjątkowych właściwości. Kosmetyki z tym specyfikiem szturmem opanowaly swojego czasu półki sklepowe i cieszą się niezmienionym zainteresowaniem. Produkt znajduje się w charakterystycznej dla marki białej, nieprzejrzystej butelce z niebieską nakrętką na zatrzask, która posiada otwór odpowiedniej wielkości przez co nie wylewamy szamponu za dużo. Mój egzemplarz posiada dodatkowo zdjęcie sławnego piłkarza, który reklamuje asortyment marki. Wyczuwalny jest świeży, męski, ale niezbyt intensywny zapach, który jak najbardziej mi odpowiada.Posiada kremową, lejącą konsystencję. Bardzo dobrze się pieni, bo już mała dawka tworzy dużo piany. Wyśmienicie oczyszcza włosy. Pozwala w krótkim czasie rozstać się z łupieżem, pozostawiając pasma puszyste, oczyszczone i ze zwiększoną objętością. Zaletą jest też to, że nie plącze włosów. Nie podrażnił mojego skalpu i nie wywołał wysypki. Firma swoje produkty wprowadziła wszędzie. Drogerie, hipermarkety, dyskonty, miejskie sklepy-w tych miejscach bez problemu kupimy kosmetyk. Jego cena nie straszy, a jest godny polecenia.Dodatkowo jest wyjątkowo wydajny.
    Zalety:
    • Całokształt
    Wady:
    • Brak
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    18 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.