Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Serum i maski do ciała

Cien Food for Skin, Ujędrniające serum-booster do ciała `Wyszczuplenie z zieloną kawą` 

2,3 na 531 opinii
flame2 hity!
6% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
2,3 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 6% osób
  • 25 października 2023 o 21:29
    Słabo...
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Serum dostałam w prezencie, skoro więc już je mam, to trzeba używać. Ogólnie jest naprawdę przeciętne, nie robi praktycznie nic. Opakowanie to miękka tuba. Według mnie to średnio praktyczne rozwiązanie, ale co kto lubi. Sama konsystencja jest żelowa, lekka. Serum przy nakładaniu jest kleiste, ale szybko się wchłania. Wiele osób pisało, że ich skóra później się kleiła - ja nie zaobserwowałam u siebie tego efektu. Jeśli chodzi o działanie, to jedyne co serum robi, to nawilżenie i to bardzo przeciętne. Jeśli nie mamy suchej skóry, to powinno być wystarczające, natomiast w innym przypadku zdecydowanie odradzam. A jeśli chodzi o wyszczuplanie czy zmniejszenie widoczności cellulitu, no cóż, można włożyć to między bajki. Podsumowując, na pewno do niego nie wrócę ani nikomu nie polecę.
    Zalety:
    • Tanie.
    • Ładne opakowanie.
    • Szybko się wchłania.
    Wady:
    • Kiepsko nawilża, kompletnie nie nadaje się dla suchej skóry.
    • Nie zmniejsza widoczności cellulitu.
    • Nie wyszczupla.
    • Klejące, chociaż na szczęście nie utrzymuje się to na skórze.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 23 maja 2021 o 16:09
    Jestem na nie
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    W tym produkcie wszystko poszło nie tak. Zaczynając od dziwnej, glutowatej konsystencji, którą trudno rozsmarować na skórze. Do tego produkt słabo się wchłania. Efekt ujędrnienia? O nim można tylko pomarzyć. Wyszczuplenia też rzecz jasna nie ma co szukać po jego zastosowaniu. Zapach również nie przypadł mi do gustu. Nawet w tak niskiej cenie nie ma co sięgać po ten produkt.
    Zalety:
    • brak
    Wady:
    • nie ujędrnia
    • brzydko pachnie
    • dziwna konsystencja
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 10 maja 2021 o 23:46
    "Glut"
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Od jakiegoś czasu testuję kosmetyki marki Cien Food For Skin i jestem naprawdę zadowolona, ale ujędrniające serum boster to wielki niewypał. Liczyłam na dobry produkt, lecz niestety nin nie jest. Konsystencja żelowa- po nałozeniu na skórę nie wchłania się i zostaję klejąca powłoka. Efektów nie ma żadnych oprocz klejenia się. Raz posmarowałam się na noc po kąpieli i wszystko się do mnie kleiło, nie wspominając, że nie mogłam się przytulić do męża, bo by się do mnie również przykleił :) jak powiedziała moja córka, posmarowałam się glutem:) Naprawdę liczyłam na coś dobrego ujędrniającego. Nie polecam
    Wady:
    • Nie wchłania się i klei
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 24 marca 2021 o 1:53
    Bez rewelacji
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Ujędrniające serum-booster marki Cien kupiłam na promocji w Lidlu i zapłaciłam za nie 3,99 zł zamiast 7,99 zł. Całkiem niezła okazja, bo produkt nie jest na tyle dobry, żeby płacić za niego pełną cenę. Producent deklaruje 90% składników pochodzenia naturalnego (objętościowo), jednak ta naturalna część składu jest uboga, raptem 3 składniki, w tym woda. Pozostałe to gliceryna i ekstrakt z zielonej kawy. Nie spodziewałam się cudów po produkcie za kilka złotych, ponieważ wiadomo, że nie usunie nam cellulitu, bo taką moc to mają chyba tylko bardzo drogie kosmetyki, o ile w ogóle mają. Właściwie nie zauważyłam żadnego działania, a używam kremu głównie na uda. Używam, bo używam, że y skończyć i chyba tyle. Na częściach ciała, na które go nakładam nie mam teraz przesuszonej skóry, więc nie wiem czy on robi cokolwiek w kierunku nawilżenia. Tyle, że gdy go rozsmarowuję to przy okazji robię masaż skóry, to więc chociaż tyle z niego pożytku. Zapach ma super, soczysty, jakby owocowy, bardzo przyjemny dla mnie. Dużo osób pisze, że nie wchłania się i pozostawia tłustą warstwę na skórze. U mnie na szczęście to nie występuje na smarowanych miejscach, serum szybko wnika w skórę i niedługo potem zapominam o tym, że go używałam. Natomiast przy użyciu większej ilości pozostawia lepką warstwę na dłoniach, ale to nie problem, bo po użyciu go zaraz biorę inny balsam i smaruję nim resztę ciała i wtedy ta warstwa schodzi z rąk. A gdy tego etapu nie ma, wystarczy opłukać ręce. Kupiłam go z ciekawości skuszona promocją, ale więcej razy się już nie spotkamy. Chociaż dziwne, bo polubiłam jego konsystencję i zapach, no ale jednak czy warto płacić za coś, gdy nie widzimy żadnych efektów? Dodatkowo przez średnią pojemność (200 ml) szybko się kończy. Mimo że nie używam go dużo, to prawie już nie mam, a używam może od 3 tygodni i nie codziennie, bo czasem o nim zapominam. Nie wiem czy ocena 3 nie jest za wysoka, powiedzmy że to takie 3-, bo mimo braku efektów przyjemnie mi się to stosuje za sprawą kojącego zapachu.
    Zalety:
    • bardzo ładny zapach
    • przyjemna konsystencja
    • bardzo szybko się wchłania
    • może trochę nawilża
    • wegańska formuła
    • bardzo ładne opakowanie
    Wady:
    • nie działa ujędrniająco ani nie zmniejsza widoczności pomarańczowej skórki, więc tak naprawdę można w ogóle go nie kupować
    • nie wyrównuje kolorytu, co też było obiecaną producenta. A może trzeba używać go bezlitośnie po 2 razy dziennie każdego dnia i przez dłuższy czas - mi się zdarza dzień bez użycia
    • skład nie jest jakiś mocno rewelacyjny
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 15 grudnia 2020 o 20:25
    Niestety bardzo nie...
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:tydzień
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Ma żelową konsystencję - okej, w końcu nie jest to typowy balsam. Jednak klejące wykończenie i chemiczny zapach pseudo-owoców sprawiają, że nie jestem w stanie go dokończyć i sprawdzić jego działanie :( Po kilku użyciach leci do kosza - nie ratuje go nawet niska cena :(
    Zalety:
    • nic :(
    Wady:
    • lepi się
    • chemiczny zapach, który jak na złość utrzymuje się na skórze
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.