Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Balsamy do ciała

Selfie Project Body Stories #Get lucky!, Kiwi mus do ciała 

4,3 na 53 opinie
33% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,3 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 33% osób
  • 24 lutego 2020 o 18:12
    Bardzo fajny, tylko szkoda, że tak mała pojemność
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:tydzień
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Ciekawią mnie wszystkie nowo wypuszczane kosmetyki, więc musiałam wypróbować i te nowości od Selfie Project. Balsam okazał się bardzo fajny. Opakowanie wystarczyło mi na 3 użycia na całe ciało. Balsam ma przyjemną konsystencję, dobrze się rozprowadza, dobrze i szybko wchłania, nie roluje. Skóra jest miękka, nawilżona, wygładzona i ładnie pachnąca. Szkoda, że występuje tylko w takim małym opakowaniu, bo skusiłabym się,gdyby był dostępny w większym.
    Zalety:
    • nawilża; wygładza; szybko wchłania; nie roluje się; zapach
    Wady:
    • mała pojemność
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 8 listopada 2019 o 12:01
    Przyjemna chwila
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Do zakupu zachęciło mnie małe poręczne opakowanie. Balsam łatwo jest wydostać i nie jest jego tam mało jak się wydaje. Pachnie bardzo ładnie zapach jest dobrze wyczuwalny ale nie nachalny. Dobrze się wchłania i pozostawia skórę miękka , delikatną i nawilżoną. Może nie daje spektakularnych efektów ale idealnie sprawdzi się w podróży i na wyjeździe.
    Zalety:
    • Zapach
    • Nawilża
    • Wygładza
    • Koi
    • Wygodne opakowanie
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 12 września 2019 o 20:26
    Całkiem fajny
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:próbka
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Mus do ciała o zapachu kiwi, kupiłam na promocji w Rossmannie, będąc ciekawą, czy spełni to, co obiecano. Po pierwsze ma łatwe w użyciu opakowanie, co jest dużym plusem. Po drugie ma piękny zapach, który utrzymuje się do kilku godzin po użyciu. Skóra od razu jest nawilżona, gładka i miła w dotyku, jednak po dwóch godzinach tego nawilżenia już nie czuć, można powiedzieć, że w moim przypadku sucha zrobiła się sucha. Mimo wszystko polecam produkt, dla samej, chwilowej przyjemności. I niech mała tubka nikogo nie zmyli- musu jest naprawdę dużo.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.