Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Peelingi do twarzy

Floslek Peellove Peony Gommage, Peeling do twarzy z kwasami AHA 

2,9 na 58 opinii
38% kupi ponownie

Porównaj ceny

izapachy.pl
Flos-Lek Floslek PeelLove Peeling do twarzy z kwasami AHA Peony Gommage 75ml
16,32  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
2,9 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 38% osób
  • 31 sierpnia 2022 o 23:09
    bardzo dobrze go wspominam jeśli chodzi o działanie,to coś dla mnie nowego.
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    peeling do twarzy z kwasami AHA. Należało nałożyć różowy żel, masować tak długo, aż pojawi się martwy naskórek na twarzy i spłukać. Dokładnie i skutecznie oczyszcza twarz, zostawiając ją wygładzoną. Producent wspomina o pięknym zapachu jednak dla mnie był to specyficzny, chemiczny, a wytrzymały.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 1 lutego 2022 o 22:17
    Peeling bez spektakularnego zluszczania
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Sięgnęłam po ten produkt po wypróbowaniu peelingu T-Zone również firmy Floslek. Niestety mam wrażenie, że peeling peony jest słabszy. Fakt - poducent zapewnia delikatne działanie i takie w rzeczywistości jest. Po chwili masowania skóry produktem, tworzą się z niego grudki, (jak przy gumowaniu gumką) które dodatkowo oprócz kwasów mają złuszczać.. Ale nie odczuwam nawilżenia. Wręcz przeciwnie skóra jest napięta.
    Zalety:
    • opakowanie,
    • kolor i konsystencja luźnej galaretki,
    • można masować skórę produktem i od razu go zmyć. Nie trzeba czekać paru minut jak przy innych produktach tego typu.
    Wady:
    • zapach,
    • uczucie ściągniętej skóry,
    • słabe oczyszczanie,
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Inna drogeria
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 10 września 2021 o 21:00
    Mój pierwszy gommage
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Dostałam w prezencie i urzekło mnie słodkie opakowanie. Niestety produktu wylewa się z niego znacznie za dużo. Kolor ma pięknie różowy i ślicznie kwiatów pachnący. Konsystencja kiślu. Fajnie się nim pracuje na twarzy. Proces ścierania przez gumkowanie no i przez zawarte kwasy aha. Dawno nie używałam peelingów mechanicznych a ten bardzo dobrze oczyścił mi okolice czoła i nosa. Szczerze jestem pod wielkim wrażeniem bo skóra się mocno wygładziła a pory zostały znacznie mniej widoczne. Podoba mi się ten efekt i nie zgadzam się że kosmetyk nic nie robi.
    Zalety:
    • Kolor produktu i zapach
    • Działanie ścierające
    • Zwężenie porów
    • Wygładzenie
    • Skóra dobrze oczyszczona
    • Nie podraznia
    Wady:
    • Ciężko go zmyć
    • Opakowanie nie trafione produkt wylewa się w nadmiarze
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Mag1993
    Mag1993
    2 / 5
    31 sierpnia 2021 o 22:04
    bajer dla nastolatki
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Na mojej skórze ten produkt nie robi nic, dodatkowo zmywanie go to jakaś tragedia. Spodziewałam się, że to będzie delikatny peeling chemiczny, oczekiwałam delikatnego złuszczenia, zmniejszenia porów. Niestety kosmetyk na mojej skórze nie zauważyłam żadnych efektów, dobrze ze zapłaciłam za niego 6 zł w Lidlu, więc nie jest mi tak żal tych kilku groszy wyrzuconych w błoto. Może sprawdzi się nastolatce, bo jest to różowa galaretka, która ładnia pachnie i ma urocze choć infantylne opakowanie.
    Zalety:
    • niska cena
    • ładny zapach
    Wady:
    • nie peelinguje skóry
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 14 lipca 2021 o 12:33
    Średniak
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Piling zaczaił się na mnie w Biedronce, nowość w dobrej cenie, a , że regularnie używam pilingów, to kupiłam! Kolor różowy, zapach bardzo delikatny. Działanie? Piling ma formę żelu, oczyszcza cerę, jak dla mnie efekt jest jak po zwykłym żelu do twarzy. Nic specjalnego. Jeżeli szukacie czegoś mocnego, to raczej nie będzie to produkt dla Was. Bardzo delikatny, do codziennego oczyszczania, a nie pilingowania.
    Zalety:
    • cena
    • fajne opakowanie
    Wady:
    • bardzo słabo pilinguje cerę
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.