Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Emulsje, esencje i boostery

Bielenda Beauty CEO, Krem + tonik nawilżający `Drink Me Up` 

3,4 na 514 opinie
flame2 hity!
57% kupi ponownie

Porównaj ceny

HOBB
Bielenda Drink me up - krem+tonik nawilżający
17,70  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,4 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 57% osób
  • 26 kwietnia 2025 o 15:31
    Pomysł ciekawy, ale ten zapach…
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Kupując ten produkt miałam w głowie plan idealny: oszczędność czas podczas porannej pielęgnacji, skoro mamy produkt 2 w 1: krem i tonik nawilżający. Cenowo też wydawał mi się to super biznes, bo w hipermarkecie kosztował niecałe 8 zł. Niestety… dużym problemem był dla mnie zapach tego produktu, bardzo intensywny – nałożony na twarz był wręcz duszący, męczący. Dominował nad zapachami innych kosmetyków i nie mogłam go niczym stłumić. Natomiast decyzję o zaprzestaniu męczenia się z tym kremem i tonikiem przypieczętowała obserwacja po kilku dniach, że skóra nie jest wystarczająco nawilżona, żeby można było zrezygnować ze standardowego kremu, więc cały sens zniknął. U mnie ten eksperyment się nie sprawdził i to w żadnym aspekcie, a szkoda, bo był potencjał.
    Zalety:
    • Cena
    Wady:
    • Zapach
    • Słaba skuteczność
    • Krótkie PAO (6 miesięcy)
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 3 lipca 2024 o 15:52
    Świetny na lato! Lekka i przyjemna formuła
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Od 2 miesięcy regularnie stosuję krem-tonik nawilżający Bielenda Beauty CEO Drink Me Up i muszę przyznać, że to mój hit kosmetyczny tego lata! Produkt ten zachwycił mnie swoją delikatną formułą, szybkim wchłanianiem i doskonałym nawilżaniem. Drink Me Up to krem-tonik w formie mgiełki, co czyni go niezwykle wygodnym w użyciu. Mgiełka jest delikatna i przyjemna dla skóry, a sam produkt błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając uczucia lepkości. Już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam, że moja skóra jest wyraźnie nawilżona, miękka i promienna. Krem-tonik doskonale sprawdza się zarówno rano, jako baza pod makijaż, jak i wieczorem, jako element pielęgnacji przed snem. Szczególnie polecam ten produkt na lato, kiedy skóra potrzebuje dodatkowego nawilżenia i odświeżenia. Lekka formuła mgiełki nie obciąża skóry i zapewnia przyjemne ochłodzenie w upalne dni. Dodatkowym Drink Me Upposiada naturalne składniki takie jak woda kokosowa i kwas hialuronowy. Bielenda Beauty CEO Drink Me Up to idealny krem-tonik dla każdego rodzaju cery, a szczególnie polecam go osobom szukającym lekkiego i nawilżającego produktu na lato. Produkt ten spełnił wszystkie moje oczekiwania i z pewnością na stałe zagości w mojej kosmetyczce!
    Zalety:
    • Delikatna formuła
    • Szybkie wchłanianie
    • Doskonałe nawilżenie
    • Wygodna forma mgiełki
    • Naturalny skład
    • Przystępna cena
    • Idealny na lato
    Wady:
    • Brak
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    4 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 21 maja 2024 o 21:14
    Przyjemny produkt
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Ten produkt idealnie sprawdzi się dla skór, które potrzebują delikatnego nawilżenia. Produkt jest bardzo lekki, idealnie sprawuje się solo lub pod krem. Konsystencja przypomina mleczko, nie jest to taki typowy wodnisty tonik. Dzięki obecności kwasu hialuronowego można odczuć przyjemne nawilżenie skóry. Dobrze radzi sobie też z lekko zaburzoną barierą hydrolipidową. Jest to też świetna opcja na wyjazd, gdy nie chcemy brać wielu kosmetyków. Opakowanie jest bardzo poręczne i szczelne, nic się nie wylewa. Jedyna rzecz, która mogłaby zostać zmieniona to aplikator. Produkt jest też bardzo wydajny a zapach przyjemny, słodki.
    Zalety:
    • Zapach
    Wady:
    • Aplikator- nie pozwala na psiknięcie bezpośrednio na twarz, nie da się dozować produktu małymi partiami. Producent zapewnia delikatną mgiełkę, jest to jednak mocne psiknięcie jednym strumieniem. Lepszym rozwiązaniem byłaby pompka.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Cocolita.pl
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Manta21
    Manta21
    2 / 5
    11 listopada 2023 o 18:44
    Dla mnie bez szału
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Specyfik ten kupiłam jakiś czas temu zaciekawiona jego multifunkcyjną formułą. Jestem fanką marki Bielenda i praktycznie muszę wypróbować każdą nowość. Tu niestety nie było fajerwerków. Zapach fajny, nie wiem czemu skojarzył mi się z vibovitem???? Jeśli chodzi o aplikacje to ja nie miałam problemu, krem nie rozbryzgiwał się na boki. Ale nie robił nic. Tzn, rozświetlał twarz, ale mam wrażenie, że było to sztuczne. Krem zostawiał lepki film na twarzy i nie nawilżał
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 3 lipca 2023 o 19:24
    Idealny na lato!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Krem + tonik Bielenda Beauty CEO jest moim letnim odkryciem. Jestem posiadaczką mieszanej cery i latem stawiam na lekkie konsystencje, które będą nawilżać i szybko się wchłaniać, bez powodowania tłustości skóry. Produkt zamknięty jest w buteleczce z pompką. Myślę, że w tym przypadku jest to dobre rozwiązanie, gdyż produkt jest bardzo płynny. W konsystencji przypomina mleczny tonik i taki też ma odcień. Niestety nie lubię zapachu tego produktu, jest mdły, przypomina farmaceutyczny zapach. Toniko-krem ma bardzo lekką, (jak wspomniałam) wodnistą konsystencję. Bardzo szybko się wchłania i dobrze nawilża przy tym skórę. Produktu można używać na wiele sposobów. Cery tłuste mogą używać go solo, suche raczej jako dodatkowe wsparcie. Ja nakładam go rano pod krem z filtrem, gdyż mój SPF nie jest mocno nawilżający. Krem-tonik Beauty CEO w połączeniu z nietłustym krem z filtrem jest idealnym combo! Skóra wygląda świeżo, a makijaż idealnie na nim leży.
    Zalety:
    • szybko się wchłania
    • połączenie właściwości toniku z kremem
    • dobrze nawilża
    • idealny na lato dla cer mieszanych i tłustych
    Wady:
    • zapach
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Super-Pharm
    27 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.